Er det noen som vil få liv i Telemark lokallag igjen?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen i Telemark :D

 

Vi er på jakt etter noen som ønsker å ta opp igjen, og etablere ett lokallagsstyre i Telemark :) Vi er i utgangspunktet på jakt etter følgende:

 

·         Lokallagsleder (minst ett år av gangen)

·         Styremedlem/Kasserer (minst to år av gangen)

·         Styremedlem/Materialforvalter (minst to år av gangen)

·         Ett eller flere styremedlemmer (minst to år av gangen)

 

Det kan selvsagt være vanskelig å finne folk nok til å dekke alle disse rollene, noen lokallag har gjort det sånn at en person har flere roller. Det viktigste er at du ønsker å bidra til å skape aktivitet og blest rundt klubbmiljøet på ett lokalt nivå :D Det å sitte i lokallagsstyre er ikke noe stor jobb, og blir som regel enklere dersom man er flere om det :) Jeg har selv sittet som lokallagsleder i Haugesund, og har erfart at det ikke var litt skummelt en gang! :P Ta gjerne kontakt med meg hvis det er noe som høres moro ut! Dere kan nå meg her på forumet (jeg er inne flere ganger til dagen!), på PM, på e-post eller på telefon :) Vel, på Messenger også sikkert, hvis du vil det ;) 

 

Mhv,

Magnus Johannessen Lie

Lokallagskontakt 

VACN Hovedstyre

e: magnus@vacn.no tel: 949 86 229

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å legge inn en liten beskrivelse av hva det er vi leter etter nå :) Vi ser i utgangspunktet etter en eller flere som har et ønske om å få liv i klubben igjen på lokalt nivå. Med det mener jeg noe så enkelt som at det er noen som påtar seg "ansvaret" med å opprette en forumtråd og invitere til lokallagstreff en gang i måneden for eksempel.

Ett lokallagstreff er jo ikke noe mer enn at man møtes på en plass på en gitt dag og snakker med de som møter opp ;)  Jeg tenker at det er der det må gjøres noe først, så får det bli til noe mer dersom det er nok engasjement rundt det. Jeg håper, og tror, at det er en del medlemmer som bor i området som gjerne kunne ha tenkt seg å møtes på en parkeringsplass å sparke litt dekk og prate bil ;) 

 

Klarer noen det, så er mye av "jobben" allerede gjort! ;) Jeg skulle gjerne ha gjort det for dere, men i og med at jeg bor i Haugesund, så er det begrensa hva jeg innehar av lokalkunnskaper i Telemark :P 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump'er denne litt :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger ildsjeler... Klubben er avhengig av lokallag!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen aktive medlemmer i Telemark?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Er det noen aktive medlemmer i Telemark?

 

Må vel være @Tom Rune Finnekåsa isåfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere 'aktive', men da jeg sjekket med de mest innlysende, ville de helst bare være medlem. Jeg skjønner at folk har mye å gjøre, men å styre et lokallag eller enda enklere; være med i styret, tar definitivt ikke mye tid. 

Jeg ble også forespurt av Magnus om jeg kunne være interessert i 'dra igang' Telemark igjen, men om det ikke er noen der som gidder sitte i styret, får de nesten heller komme til oss i Vestfold. Det er ikke akkurat fullt på våre treff heller, dessverre.

Det var en gang en flott gjeng der nede som traff hverandre ofte, men jeg tror de aller fleste var kompiser i utgangspunktet, og 'forsvant' vel omtrent samtidig.

Sånt skjer jo.

Du har jo vært lokallagsleder før, Thomas B, det er jo bare å sette igang igjen? 😁

 

Ganske ledelses-tung tråd dette her gitt.. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk dette, Thomas B?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hvordan gikk dette, Thomas B?

 

Med den voldsomme responsen her så får det kanskje være.. 

Så får vi heller se om det endrer seg med tida..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjentar; det er jo bare å sette igang! Eller bare komme på Vestfolds treff. 😉

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.