Anbefalte innlegg

Nermer seg forhåpentligvis Våler Treff! :D

 

Her kan vi planlegge å diskutere litt.

 

Hvem er med å hva skal du kjøre? B|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den helgen er satt av for lenge siden. 
Lupoen skal bare få seg en skvett ny olje så er den klar . 
Blir vel kjøring begge dagene tenker jeg .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med👍 Tar med meg seaten på henger. Men jeg kjører opp på fredag i lunsj tid. Så jeg går glipp av en dag:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gledes! Eg blir å dra med meg passelaten, å tenke å kjøra torsdagen (fri torsdag,fredag å mandag). Ang tid så e kje d klart ennå. Men kjøre gjerna sammen me andre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg å Johanna kjører mest sannsynlig Torsdagen, usikker på om b6en blir med på henger eller om me bare kjører Passaten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hive meg på noen, sikkert på torsdagen :D S3en bør få seg ein jomfrutur :x

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdagen blir det nok på meg og :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plan e å kjøre torsdag 👍 Tenkte å avspassere fra rundt lunsj en gang.

B5 på henger etter Amaroken e plan. Bare en ørliten bensin lekkasje på B5'n som må fikses og Amaroken leveres på Møller på onsdag så satse vi på at alt e klart 👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg stort til å treffe dere alle!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåken så konne tenkt seg og tatt følge på torsdagen? Evt nåken så vil ha følge av ford å passat? 😀

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke helt bestemt meg enda, om jeg sitter på med @Leif Inge Lie på onsdagen, eller om jeg kjører selv på torsdagen :P 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har ikke helt bestemt meg enda, om jeg sitter på med @Leif Inge Lie på onsdagen, eller om jeg kjører selv på torsdagen :P 

Katti på onsdagen kjøre @Leif Inge Lieda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferdig på jobb ca 15:00 . Da står transporteren ferdig pakka med lupo’n surra på hengeren . Blir ikke så lenge etter at jeg er hjemme før turen går østover 😎

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ferdig på jobb ca 15:00 . Da står transporteren ferdig pakka med lupo’n surra på hengeren . Blir ikke så lenge etter at jeg er hjemme før turen går østover 😎

Ok. D va litt tilikt for meg tror eg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitte å vente . Nærmer seg treff 😎

Lupoen er klar og transporteren skal få et oljeskift og nye bremseklosser. Når det er gjort er det bare å spenne fast før avgang 👍

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Sitte å vente . Nærmer seg treff 😎

Lupoen er klar og transporteren skal få et oljeskift og nye bremseklosser. Når det er gjort er det bare å spenne fast før avgang 👍

image.jpg

Her gjenstår rense dyser å fuelfilter, bytte olje og filter på passaten.

Bytte olje og filter, montere heving på bakaksel, bytte et dekk, legge opp nye kabler og relè til strømuttak i lasterom på trekkbil..

(Og skru sammen kjølesystem og olje system på båten som skal slippes rett etter våler). Så har nesten kje tid t å gå på jobb 😀

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oisann 😎 Var ei god liste det med ting som må på plass 🙂 Dette fikser du glatt ! Ferdig kvelden før avreise kanskje 😎

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så å sei klar for våler nåB| Mangler bare hjulstillings kontroll og bytte av et bremserør 

IMG_20210520_144934.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt! Helt rå service fra guttane i Hurtigruta Carglass :D  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Oisann 😎 Var ei god liste det med ting som må på plass 🙂 Dette fikser du glatt ! Ferdig kvelden før avreise kanskje 😎

Jau. Men går kjappt :) retta av motor og girkasse i går (drittjobb!) slik at trykkrør/flenser ligger flush.

Så nå e d forhåpentligvis kun kosejobb ijenn :)

 

 
 
lagt til 0 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Så å sei klar for våler nåB| Mangler bare hjulstillings kontroll og bytte av et bremserør 

IMG_20210520_144934.jpg

Takeaway ruteskift ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tjangs til å ta en vakt på teknisk 8-930 på fredag eller lørdagen? :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste update fra min side ang. avreise.

Jeg avspasserer fra klokken 10:00 på torsdag, så skal jeg hente henger og bil. Meeen må ha en liten pitstopp innom Aksdal bil, @Kjetil Kirketeig må skifte en aksling før jeg kan kjøre. Så jeg tenker jeg begynner å gli avgårde rundt 1-2 alt etter hvor kjapp Kjetil er og at problemet faktisk blir fikset 😬 Har du bestemt deg for noe klokkeslett @Stian Torvestad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Siste update fra min side ang. avreise.

Jeg avspasserer fra klokken 10:00 på torsdag, så skal jeg hente henger og bil. Meeen må ha en liten pitstopp innom Aksdal bil, @Kjetil Kirketeig må skifte en aksling før jeg kan kjøre. Så jeg tenker jeg begynner å gli avgårde rundt 1-2 alt etter hvor kjapp Kjetil er og at problemet faktisk blir fikset 😬 Har du bestemt deg for noe klokkeslett @Stian Torvestad?

Har egentli ikkje nåke bestemt tidspunkt. Hente hengeren på onsdag kveld/ettermiddag. Og pakker klart. Så e nok klar t å fly avgårde katti som helst på torsdagen. Så eg har kje lagt nåke mær plan enn det. Men hadde såklart vert greit å ikkje komma fram så uhyre seint og da :p meen kjedli å kjøra bort som ensom majones, så hadde vert grett å tatt følge (siden me sikkert har samme tempoet på turen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at æ kjørte klokka 1 ca sist, og da va æ fremme i 9-10 tia. Hadde 3 stopp da, Knapphus, Seljord og på Elverum. Har avtalt å være på Aksdal bil halv 1 og selve jobben tar ca 1 til 1 1/2 time. Alt er pakket og klart da så er bare å sette kursen østover når bilen er ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder fra helgå. Her har eg et par knipinger fra helgå. Blei svært lite men e nå nåke :p

received_317262186666908.jpeg

20210606_081103.jpg

20210605_194216.jpg

20210604_075435.jpg

20210604_072842.jpg

20210603_212110.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.