Anbefalte innlegg

Vi bruker og har bruk Securitas de 4 årene. Det er VACN sitt reglement som gjelder på våre arangemmenter. Siden VACN ved hovedstyret står ansvarlig for arrangementene våre og sikkerheten på disse er det slik vi har valgt å løse dette. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne det, ved en senere anledning, være mulig at vi stod for dette ekstra vaktholdet selv...? (For å spare de ca 18.750kr som dette koster). 

Synes det er uheldig med denne ekstra utgiften men hvis Vålerbanen som utleier krever dette vaktholdet (av et godkjent vaktselskap) har vi vel ingen andre valg..?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kunne det, ved en senere anledning, være mulig at vi stod for dette ekstra vaktholdet selv...? (For å spare de ca 18.750kr som dette koster). 

Synes det er uheldig med denne ekstra utgiften men hvis Vålerbanen som utleier krever dette vaktholdet (av et godkjent vaktselskap) har vi vel ingen andre valg..?!

Vacn startet med securitas vakthold etter styret sto selv for vakthold, og de som var våken på natta ikke fungerte dagen etter, da de måtte være klar på morgenen siden det ofte er for få funksjonærer.

 

Ikke morro å være våken til kl4 tiden, for å våkne kl7 for å gjøre ting klart før medlemmer kommer :)

 

jeg støtter bruken av styret av innleid vaktholdet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vacn startet med securitas vakthold etter styret sto selv for vakthold, og de som var våken på natta ikke fungerte dagen etter, da de måtte være klar på morgenen siden det ofte er for få funksjonærer.

 

Ikke morro å være våken til kl4 tiden, for å våkne kl7 for å gjøre ting klart før medlemmer kommer :)

 

jeg støtter bruken av styret av innleid vaktholdet :)

 

Ja, ok...ser denn :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hvis man betaler for camp i depo, får man tilgang fra torsdag kveld?

Har noen mulight for å svare på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har noen mulight for å svare på dette?

Ja, fra torsdag kveld til lørdag ettermiddag😎
 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Andreas, du får tilgang fra torsdag ettermiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen legge ut en link til hvor ikke medlemmer kan melde seg på? Prøver å ordne passasjer forsikring for en kamerat(ikke medlem) som skal være med....😬

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kan noen legge ut en link til hvor ikke medlemmer kan melde seg på? Prøver å ordne passasjer forsikring for en kamerat(ikke medlem) som skal være med....😬

Samme link som for oss, bare de får ikke rabatten :)

 

https://vacn.no/store/category/5-vålerbanen-juni-2021/

 

De må registrere seg som bruker først, dette gjør de her: https://vacn.no/register (trenger ikke å kjøpe medlemskap, men vi må ha en bruker å knytte "produktet" mot). 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Samme link som for oss, bare de får ikke rabatten :)

 

https://vacn.no/store/category/5-vålerbanen-juni-2021/

 

De må registrere seg som bruker først, dette gjør de her: https://vacn.no/register (trenger ikke å kjøpe medlemskap, men vi må ha en bruker å knytte "produktet" mot). 

 

Takker for hjelpen👍😎

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Takker for hjelpen👍😎

Si ifra hvis det skulle være noe problemer, har oppdatert Våler artikkelen så det kommer litt tydeligere frem :)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Si ifra hvis det skulle være noe problemer, har oppdatert Våler artikkelen så det kommer litt tydeligere frem :)  

Ikke helt rett fram....mulig det har noe med nettleseren å gjøre, men han får ikke valgt noe under arrangementet (Samsung tlf)

 

BE3BBC16-6C22-43E6-B55B-839C27B122A5.jpeg

54346D3C-56E8-4349-9280-F1612A545CDF.jpeg

753C49DE-A40C-4EDD-99D2-29F71605F160.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ikke helt rett fram....mulig det har noe med nettleseren å gjøre, men han får ikke valgt noe under arrangementet (Samsung tlf)

 

BE3BBC16-6C22-43E6-B55B-839C27B122A5.jpeg

54346D3C-56E8-4349-9280-F1612A545CDF.jpeg

753C49DE-A40C-4EDD-99D2-29F71605F160.jpeg

Takk for oppdatering. Melder det videre til admin. Så finner vi forhåpentligvis feilen snart. 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte først legge til meg selv og legge det i handlekurven, så gå tilbake (oppe i nettleseren) og så legge til fører nr to på samme måte. Da dukket begge opp i handlekurven.

 

Var ikke veldig entuitivt, forventet å komme tilbake til produktene ("Fortsett å handle") eller valg om å betale. Fikk bare valg om å betale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ikke helt rett fram....mulig det har noe med nettleseren å gjøre, men han får ikke valgt noe under arrangementet (Samsung tlf)

 

Hei! Det er min skyld som gjør at kompisen din ikke ser produktene, nå skal alt være synlig også for gjester.

VACN-medlemskap må ikke kjøpes, men en bruker må opprettes så kjøpet kan knyttes til noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at bremselys på bilen må fungere (har jo vært med skrive banereglementet, tross alt), men holder det at 3 av 4 bremselys funker? Jeg har to øvre bremselys, det ene under vingen er aldri koblet opp av de som monterte vingen. Har tenkt å fikse dette, men rekker det ikke før helga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar en vurdering på teknisk når vi ser bilen. Ring meg når bilen er inne til teknisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi finner ut av det. Ring meg når du er på teknisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe tema å få til samme løsningen som i fjor mtp. kjøring på bane 3?

Har inntrykk av at de fleste(som kjører spor) ønsker å kjøre kun hovedbanen. Skyt meg hvis jeg tar feil, men synes det er så synd å ødelegge en av Skandinavias morsomste baner med å måtte svinge innom bane 3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Er det noe tema å få til samme løsningen som i fjor mtp. kjøring på bane 3?

Har inntrykk av at de fleste(som kjører spor) ønsker å kjøre kun hovedbanen. Skyt meg hvis jeg tar feil, men synes det er så synd å ødelegge en av Skandinavias morsomste baner med å måtte svinge innom bane 3.

Ser det er sløyfe 1 og 2 (ikke 3) etter lunsj på lørdag ihvertfall.

 

De som ikke har kjørt så mye på bane før og ikke kjører så fort har mye glede av sløyfe tre vet jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar at dette ikke gjelder for de som har betalt for depot plass....

C04AAECC-C70E-48EE-9840-CAC469D438D1.thumb.jpeg.1ed51f3b38df35f13fb0a7deaaacc9a0.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Antar at dette ikke gjelder for de som har betalt for depot plass....

C04AAECC-C70E-48EE-9840-CAC469D438D1.thumb.jpeg.1ed51f3b38df35f13fb0a7deaaacc9a0.jpeg

Hvis dere er på plass torsdag så kommer dere ikke ut av depoet før kl 0800 fredag morgen :) hvis dere ikke er på plass torsdag så kommer dere ikke inn på depoet før fredag morgen.

 

Vi må gjøre det slik så vi har kontroll på hvem som er på området, og vi i styret trenger litt tid på morra kvisten å komme oss på plass. Vi har en del papirarbeid fra Våler kommune som skal fylles ut hver dag jf. Covid-19. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

image.png.a6d182587e9c0e86f9c67c4a09c1ba6d.png

 

Tolker dette som at 14:00-19:00 er det "uavbrutt"/open pitlane banekjøring på bane 1&2 ?

 

er det åpent for teknisk hele tiden frem til førermøtet 13:30 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

image.png.a6d182587e9c0e86f9c67c4a09c1ba6d.png

 

Tolker dette som at 14:00-19:00 er det "uavbrutt"/open pitlane banekjøring på bane 1&2 ?

 

er det åpent for teknisk hele tiden frem til førermøtet 13:30 ?

Er nok ikke uavbrutt, er vel delt opp i tre klasser som vanlig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som ANders skriver så kjører vi 20 min heat som følger klokka - altså 20 min pr klasse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.