Anbefalte innlegg

Good news alle sammen!

Vi SKAL arrangere treffet i august (det vil si den 6. og 7. august 2021) . Vi må følge retningslinjer gitt av regjeringen og FHI som i fjor, vi i hovestyret jobber hardt nå med planleggingen på gjennomføringen av dette treffet.

Prislister, informasjon og annet vil dukke opp på web/facebook/forum en av de nærmeste dagene. Det er en begrensning på 200 i samlinger enda, så vi må ha dette i bakhodet. Pga Covid-19 blir det som i fjor forhåndbetaling (og bestilling).

 

Men på augsut treffet bir det utstilling på lørdagen.

Dette treffet er kun for deltagende i første omgang, men hvis Covid-19 og FHI restriksjoner endres og lettes før treffet så vil vi vurdere å åpne for publikum. Dette vet vi mer om nærmere august (slutten av juli)

Vi sender ut medlemsmail når det er åpnet for medlemmene å kjøpe

 

Stay tuned! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått en del forespørsler på medlemsservice ang. kjøp av passasjerlisenser. 

 

- Medlemskap i VACN er personlig

- Medlemskapet gir rabatt på produktene

- Medlemskapet gir tidligere tilgang til produktene 

 

Dette vil si, du kan kun kjøpe 1 produkt. Da rabatten er til deg som medlem. Hvis du har familie/venner/etc. som ønsker å delta, så må de vente til 23.07. Da åpner vi for at IKKE-medlemmer kan kjøpe. Dem kan da lage en bruker (uten å kjøpe medlemskap) for så og handle produktet til vanlig pris. 

 

Vi forstår at dette kan være tungvint, men med tanke på begrenset oppmøte og smitte-sporing så må vi gjøre det slik. 

 

Ellers så det bare å glede seg til KJØRING :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldt med håp å få bilen klar innen 6 august 😅👍

 

Skal kollevold ha stand på dette treffet? 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gledes 🙌🙌

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Påmeldt med håp å få bilen klar innen 6 august 😅👍

 

Skal kollevold ha stand på dette treffet? 😊

Vi har ikke fått noe bekreftelse ennå om Kollevold kommer. Men vi krysser fingrene :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ser det ut pr nå  ang åpning for publikum? (ble ikke ferdig i år heller jeg :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløping så vet vi ikke - men neste uke er det oppdatering fra det offentlige nhp nedstegning osv. Vi håper og tror at det blir ytterligere letteser på kravene og da håper vi på åpning av arrangementet. Sjekk her - mot slutten av neste uke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldt med coupe, og en passasjer.  Håper de to andre som er med oss får komme inn enten tillskuere eller kjøpe inngang som nevnt lengre opp. får sjekke her etter 23. :) 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Foreløping så vet vi ikke - men neste uke er det oppdatering fra det offentlige nhp nedstegning osv. Vi håper og tror at det blir ytterligere letteser på kravene og da håper vi på åpning av arrangementet. Sjekk her - mot slutten av neste uke!

Savner en oppdatering her ?? medlemmer som bare skal se på kan de komme inn uten å betale full baneavgift? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi venter på svar fra det offetlige - det er forskjellig tolkning av reglene. Slik det ser ut akkurat nå så må de kjøpe passasjer lisens hvis de skal inn. Det er nå åpnet for kjøp for ikke medlemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vi venter på svar fra det offetlige - det er forskjellig tolkning av reglene. Slik det ser ut akkurat nå så må de kjøpe passasjer lisens hvis de skal inn. Det er nå åpnet for kjøp for ikke medlemmer.

 

Finner ikke utav å betale. havner bare på forumet med den nye brukeren, etter å kammet nesten i mål men å handle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du nå har fått betalt og kjøpt. Vi sees på Våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompis vil kjøre i gatebil heat, men bilen har ikke skilt pga ble stoppet med utgått EU. 

 

Kan han kjøre? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kompis vil kjøre i gatebil heat, men bilen har ikke skilt pga ble stoppet med utgått EU. 

 

Kan han kjøre? 

Dette står i reglementet for banekjøring og artikkelen for treffet.
https://vacn.no/applications/core/interface/file/attachment.php?id=336279&fbclid=IwAR1e1Yx5H135iosmJ_3htPHXtWOR0gWmrDeHONCLeTjlfpD75gkrC9BXA8A

Viktig at alle setter seg godt inn i begge før de skal ut på banen :) 

 

Fra artikkelen står det følgende:

·         Alle bilmerker kan kjøre på VACN-treffet så lenge bilen går igjennom klubbens egen tekniske kontroll og fører følger de reglene som er blitt satt. 
·         Elbiler og elhybrider er ikke tillatt på Vålerbanen. 
·         Det er ikke krav til skilter på bil, uansett klasse. 

 

Verdt å merke dette:

Utgangspunkt for klasse 1 og 2 er biler som kan kjøres på vei etter norsk veitrafikklov og må være en stand som er forventet i henhold til dette mtp. utgått EU. 

 

Ellers så ses vi på Våler :)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt informasjon om Utstilling:

 

Det vil bli Utstilling på dette treffet, påmelding er foreløpig ikke åpnet da vi avventer informasjon fra FHI/Regjeringen.

 

Vi kommer med informasjon om påmelding og hvordan utstilling vil gjennomføres så snart dette er ute.

 

Vi ses på treff!

IMG_0425.thumb.JPG.368f5436538d55870c171656127f2dbc.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gitt det kan gjennomføres med utstilling; ser dere for dere påmeldingsmulighet med 'passasjer'?

Spør fordi jeg lurer på om jeg og junior evt kan ta en tur sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder usttilling så se det ut som det blir en egen "kohort" adslilt fra banekjøring. Da blir det påmelding og registreing ved ankomst/innkjøring til utstillig.  Det vil si at du kan ta med deg junior.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg skal på utstilling lørdag.

Har jeg ikke mulighet for å komme på fredag å få sett banekjøring da?

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg tenkte meg en tur på banekjøringen neste helg. Hadde da tenkt å ta med 2 av barna samt kjæresten til datteren min. Er det ok i forhold til covid restiksjonene? Vil mest sannsynlig kjøpe passasjer forsikring da de nok vil sitte på noen runder.

mvh

Cato Endresen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei,

Jeg tenkte meg en tur på banekjøringen neste helg. Hadde da tenkt å ta med 2 av barna samt kjæresten til datteren min. Er det ok i forhold til covid restiksjonene? Vil mest sannsynlig kjøpe passasjer forsikring da de nok vil sitte på noen runder.

mvh

Cato Endresen

Noen i styret kommer sikkert til å svare deg snart, men bare et oppfølgingsspm, hvor gamle/høye er barna? Du skriver kjæresten, så da gjetter jeg på at de er ungdommer eller eldre. I såfall skal det holde fint med en sitte på lisens til alle tre. Det er noen restriksjoner på hvor gammel/høy man må være for å kunne sitte på på banen nemlig. 

 
 
lagt til 1 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei

Jeg skal på utstilling lørdag.

Har jeg ikke mulighet for å komme på fredag å få sett banekjøring da?

 

 

 

Tipper du må løse en sitte på lisens som alle andre iom tilskuere ikke er tillatt.

 

Om du kan gjøre begge deler, ha lisens og stille ut må nesten noen i styret svare på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Om du kan gjøre begge deler, ha lisens og stille ut må nesten noen i styret svare på.

Ettersom det skal arrangeres i separate kohorter, tolker jeg det som nei - det bryter jo med prinsippet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg vil på utstilling, hvor får jeg meldt meg på, er bare banekjøring som kommer opp🤔 mvh Bjørnar som gleder seg til sitt første treff😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei

Jeg skal på utstilling lørdag.

Har jeg ikke mulighet for å komme på fredag å få sett banekjøring da?

 

 

 

Utstilling og Depo blir adskilt i to separerte kohorter som ikke kan blandes. Du kommer dessverre ikke inn i depoet. 

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei,

Jeg tenkte meg en tur på banekjøringen neste helg. Hadde da tenkt å ta med 2 av barna samt kjæresten til datteren min. Er det ok i forhold til covid restiksjonene? Vil mest sannsynlig kjøpe passasjer forsikring da de nok vil sitte på noen runder.

mvh

Cato Endresen

Da vi kun kan ha 200 personer til banekjøring så har vi kun deltagende av økonomiske årsaker. Hvis de skal sitte på så anses de som deltagende. Kort fortalt så får vi ikke hatt publikum grunnet person begrensning. 

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei jeg vil på utstilling, hvor får jeg meldt meg på, er bare banekjøring som kommer opp🤔 mvh Bjørnar som gleder seg til sitt første treff😁

Hei, det ble sendt ut en epost med informasjon om utstillingen. Legger den ved her:

Utstilling på VACN Våler Del 2

Vi er glade og kunne si at det blir utstilling på årets andre treff, men vi må gjennomføre den litt annerledes enn tidligere. Da regjeringen utsatte Trinn 4 gjenåpningen så må vi forholde oss til kohorter. Dette vil si at utstilling og banekjøring blir delt opp i to separerte kohorter som ikke kan blandes. 

Utstilling vil ta plass på den gamle kafeen.
Påmelding og registrering til utstilling skjer ved adkomst og ved innkjøring til utstillingen.

Program lørdag 7. august 2021
10:00 - Påmelding og innkjøring åpnes
12:00 - Påmelding og innkjøring utstilling stenges og bedømming av ustilte biler startes
14:00 - Bedømming av utstilte biler avsluttes
15:00 - Premieutdeling

 

Vi ses på treff :)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Utstilling og Depo blir adskilt i to separerte kohorter som ikke kan blandes. Du kommer dessverre ikke inn i depoet. 

 

Da vi kun kan ha 200 personer til banekjøring så har vi kun deltagende av økonomiske årsaker. Hvis de skal sitte på så anses de som deltagende. Kort fortalt så får vi ikke hatt publikum grunnet person begrensning. 

 

Hei, det ble sendt ut en epost med informasjon om utstillingen. Legger den ved her:

Utstilling på VACN Våler Del 2

Vi er glade og kunne si at det blir utstilling på årets andre treff, men vi må gjennomføre den litt annerledes enn tidligere. Da regjeringen utsatte Trinn 4 gjenåpningen så må vi forholde oss til kohorter. Dette vil si at utstilling og banekjøring blir delt opp i to separerte kohorter som ikke kan blandes. 

Utstilling vil ta plass på den gamle kafeen.
Påmelding og registrering til utstilling skjer ved adkomst og ved innkjøring til utstillingen.

Program lørdag 7. august 2021
10:00 - Påmelding og innkjøring åpnes
12:00 - Påmelding og innkjøring utstilling stenges og bedømming av ustilte biler startes
14:00 - Bedømming av utstilte biler avsluttes
15:00 - Premieutdeling

 

Vi ses på treff :)  

Hei

Hva med oss som har lang kjørevei og ønsker å komme på fredag, hvordan blir det da på campen?

Mvh Lasse 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.