VACN Vålertreffet 12.-13. august 2022 - Utstillings- og banetreff!

Anbefalte innlegg

VACN har glede av kunne arrangere åretes andre treff på Vålerbanen med utstilling og banekjøring.

 

Vi arrangerer utstilling lørdag den 13. august – utstilling er gratis og er åpen for alle. Påmelding gjøres på treffet. Inngang til treffet koster kr 75 og gjelder for begge dagene. – hvis bilen din ikke er klar så er det på tide å begynne med klargjøring.

 

Vålertreffet er et familievennlig treff som passer for alle aldre. Ta med familien og kom og se på mange flotte biler både på utstilling og på bane. Vi driver med ferdighetskjøring på bane. Det kan være en god opplevelse og få testet din og bilens grenser i trygge omgivelser. Vi deler inn i klasser etter effekt og erfaring.

 

Nytt til dette treffet så vil forhåndspåmelding gi en rabatt i forhold til kjøp på treffet. Vi ønsker at de fleste skal benytte seg av forhåndspåmelding. Da dette gjør det lettere for oss å planlegge og dimensjonere treffet og redusere kontantomsetning. Du må fortsatt møte innom sekretariatet, men det sparer oss tid i å sjekke medlemskap og ta betaling. Vi tar ikke kontant betaling i sekretariatet, men vi tar kort og Vipps.

 

Det vil i år være mulig å campe i depot for medlemmer og ikke medlemmer. Det er også en begrensning på maks 5 personer i et team (som skal kunne overnatte) Alkohol er ikke tillatt i depotet.

 

I artikkelen linket nedenfor vil du finne priser og all informasjon du trenger for å delta på klubbens andre hovedtreff i august.

 

Vi ses på Våler? 

 

Artikkel med program, priser, etc finner du her. (LINK)

Forhåndspåmelding finner du her. (LINK)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjengen fra Møre skal stille sterkt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir depo åpent for overnatting fra tordag til fredag ? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alltid det Geir 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ift banekjøring og klasse inndeling:

Regner man ut ifra effekt på nav eller i motor på bil som er trimmet ?

Regner man ut i fra vekt i vognkort eller aktuell vekt på stedet ?

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bilen i grenseland mellom klassene er det litt opp til fører, erfaren fører=Kl2, nybegynner=kl1 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Blir depo åpent for overnatting fra tordag til fredag ? 

Det er åpent fra torsdag, men det bil ikke være mulig å ligge i depo fra lørdag til søndag da klubben har banen fra torsdag kveld til lørdag kveld. Merk at hvis man kommer tidlig torsdag må du vente til de som har banen torsdagen er ferdige før man begynner å rigge opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kunne tenke seg å stille som funksjonærer på dette treffet? :D Vi trenger folk til blant annet teknisk :) Man blir også kompensert for arbeidet! 1 vakt er på ca 30 minutt :) 

 

 

2 vakter: Gratis passasjerforsikring
4 vakter: Gratis kjøring 1-dag
6 vakter: Gratis kjøring 2-dager
8 vakter: Gratis kjøring og gratis mat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Er det noen som kunne tenke seg å stille som funksjonærer på dette treffet? :D Vi trenger folk til blant annet teknisk :) Man blir også kompensert for arbeidet! 1 vakt er på ca 30 minutt :) 

 

 

 

2 vakter: Gratis passasjerforsikring
4 vakter: Gratis kjøring 1-dag
6 vakter: Gratis kjøring 2-dager
8 vakter: Gratis kjøring og gratis mat

Litt sent, men kan kanskje ta på meg noen vakter om det fortsatt er behov :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Martin! Neida, ikke for sent! :) Når vil du? Har ledige vakter på teknisk både fredag og lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du sende liste eventuelt til martin.naeroe@gmail.com, så kan vi ta det derifra? :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne på Facebook, tittelen kan se ut som at utstilling også er for alle merker? Betyr dette at det også vil være kåring? Eller bare at du kan parkere på utstillingen selvom du ikke kjører Audi/VW?

 

 

Screenshot_20220808-115841_Facebook.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Så denne på Facebook, tittelen kan se ut som at utstilling også er for alle merker? Betyr dette at det også kåring? Eller bare at du kan parkere på utstillingen om du ikke kjører Audi/VW?

 

 

Screenshot_20220808-115841_Facebook.jpg

Her er iallefall lista over kåringer som blir gjort, så regner kanskje med at du er nødt å havne innenfor noen av disse for å bli premiert

Screenshot_20220808-120144~2.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liva Draxen kan ta 2 vakter på fredag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Her er iallefall lista over kåringer som blir gjort, så regner kanskje med at du er nødt å havne innenfor noen av disse for å bli premiert

Screenshot_20220808-120144~2.png

Ja så dette, men historisk (med unntak av noen år) så har utstilling alltid vært for vag (VW/Audi, noen ganger Skoda/Seat). Så ville vite det helt sikkert hva som planen for dette treffet. :)

 

Det er kun de to øverste det er spesifisert merke.

 

Min bil er forsåvidt vag, men greit å vite om jeg skal ta med meg shinebagen. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei Martin! Neida, ikke for sent! :) Når vil du? Har ledige vakter på teknisk både fredag og lørdag.

Satt iallefall og tenkte på 6 eller 8 vakter om det er aktuelt 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Satt iallefall og tenkte på 6 eller 8 vakter om det er aktuelt 

Flott! Det skal vi få ordna :) Vi tar det videre på mail, sitter på jobb for øyeblikket så det blir litt imellom "slagene" her :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta med shinebagen... og så har jeg lovt å si fra om følgende :): "Fruen må også få lovt til å kjøre Porschen på banen!"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ta med shinebagen... og så har jeg lovt å si fra om følgende :): "Fruen må også få lovt til å kjøre Porschen på banen!"

Supert, da blir det utstilling på meg. Får dessverre ikke tak i nye bremseskiver foran i tide. :)

 

Hun får lov, utfordringen er å få barnefri så begge får dratt. :D

 

Edit: kan se ut som fruen må jobbe lørdag, så da var vi like langt. O.o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Fader... :)

 

Jobber med plan B, ikke helt gitt opp enda. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at forhåndspåmelding stenger i morgen onsdag kl. 2200. Etter dette så blir det et drop-in gebyr. Gjelder ikke Passasjerforsikring. 

 

Vi kjører lik utstilling som Juni-treffet :)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra promotering av treffet på facebook osv denne gangen! Jeg har en følelse av at det blir bra oppmøte 😀

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Veldig bra promotering av treffet på facebook osv denne gangen! Jeg har en følelse av at det blir bra oppmøte 😀

 

Ja jeg hadde ikke fått det med meg hadde det ikke vært for FB promotering 👍😁 

 

Mange år siden jeg har vært på VACN treff nå !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.