Takk for meg som lokallagsleder!

Anbefalte innlegg

Kjære alle medlemmer i Vestfold lokallag!

 

Da jeg ble med i klubben i 2000 fant jeg fort ut at VACN var fylt med hyggelige, morsomme og ikke minst svært kunnskapsrike medlemmer.

Like etter dette ble Vestfold lokallag dannet, og Nazze, Anne-Brit og jeg ble fort med på alle treffene vi klarte å presse inn. Da var jo også AB 'frelst', og hadde byttet ut Honda til fordel for en Cabrio.

Etter noen flere år var det vår tur til å få bli med i lokallagsstyret, først meg og så naturlig nok AB. Jeg fikk til og med æren å bli valgt til å lede i 2011, (nå skal det vel sies at det ikke akkurat er mye valgkamp til disse vervene..) og jeg har vært så heldig at jeg har fått lov til å lede 'verdens beste lokallag' helt til nå!

Jeg synes det var på høy tid å erstatte litt (mye..) grått skjegg med litt mer hettegensere, og jeg er helt sikker på at vi får en super leder i Jan Ivar!

 

Igjen takk for tilliten alle disse årene, det har vært en ære! :)

(Dere blir ikke kvitt meg riktig ennå allikevel, jeg fortsetter som kasserer et år til, eller inntil det nye styret bestemmer annerledes..)

 

PS: Anne-Brit er også veldig takknemlig for å ha fått lov til å holde alle i øra i 10 år som aktivitetsansvarlig!

image.thumb.png.2285c576dcaee1df173bb52531a804f7.png

image.thumb.png.3962db45b39ef8f26ca898007224697e.png

(Dæven, dette er lenge siden nå! :D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må dere være tilstede for evig ❤️❤️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Ja takk for det, men gir meg når de tar fra meg lappen! (Ikke før, i hvertfall!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en ekstremt god innsats for og i klubben, sa det Jan Ivar i går at det blir store sko og fylle : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kjempeinnsats og gode tilstelninger! Regner med du blir å se på Rudskogen likevel? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fine ord! 

Ja, jeg fortsetter jo selvfølgelig i klubben, og Rudskogen er jo der det hele begynte! :D (Se øverst)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, for "Takk for meg!" høres jo ut som du flagger ut av klubben... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..Tenkte mer som 'takk for tilliten til å få lov til å være med og lede Vestfold lokallag gjennom mer enn 13 år!'

Jeg ser jo nå at den lett kan misforstås.. 😁

 

Nei, dere blir nok ikke kvitt meg så lett, og hvis ikke Jan Ivar gjør jobben sin, (noe han selvfølgelig gjør!) kan det jo hende jeg stiller som motkandidat ved fremtidige valg til min frues store fortvilelse! (for da må hun gjøre det meste av drittjobben siden jeg har styrt unna facebook så langt!)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.