Telemark: Verksted til utleie?

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en garasje/verksted som jeg kan leie forholdsvis billig, er det noen som vet om noe i Skien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om noe spess, men har vært inne på tanken å spørre om noen flere hadde vært med på noe slikt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på noe sånt i tilfelle jeg og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet er jeg på utkikk etter et lite verksted for meg selv i nærheten av Gulset.

 

Men jeg har også tenkt tanken om å gå sammen med flere om ett større lokale ,det kunne vært artig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har tenkt mer på dette ?? er i så fall med på dette jeg oxo....

 

mvh Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å leite etter lokaler det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det er en vw klubb som leier en bygning ved vold.. ved siden av en gammal nedlagt bensinstasjon.. sto grendland VW klubb på vinduene der..mener jeg.. noe slikt som å leie et felles sted er vel kansje litt vanskelig.. kunne vel kansje gått ann å ordna noe faste mekke/polere/prate mannshiiit kvelder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber med saken sammen med en annen.....hvor mange har lyst å være med og hvor mye vil dere betale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med på d jeg.... betale ? hmmm.... det kan jo fort komme opp i 1000-1500,- per person i mnd'en, for at det skal være noe å satse på. men noe mer enn 1500,- kan jo fort bli litt drøyt. da må hvertfall det være mye utstyr der etter min mening. så maks 1500,- fra meg.... burde jo holde viss vi er 4+ som skal fikse detta, eller ...... ??

 

mvh Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi håper på å finne noen lokaler under 1000.- i grunn....men kommer jo an på størelsen og hvor mange vi får med......Bukk har vi tenkt å invistere i uansett.

 

Hvis noen vet om lokaler i bamble eller porsgrunn er det bare å hyle ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig jeg kan bli med også ,men det kommer litt an på prisen og beliggenheten. Har funnet ut at det nesten lønner seg for meg å kjøpe hus med garasje istedenfor å leie en garasje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi har vel funnet lokalet nå. dette er i bamble. lokalet er på 300 kvad. koster 10 laken i mnd. vi er allerede 4 stk som er med, men trenger sårt noen til vis dette skal funke bra. er god plass og etter litt sånn titting, så får vi plass til ca 8-9 biler samtidig inne. vi tenkte å være 8-10 stk som delte på dette lokale, så er det noen intresserte send PM til meg eller Christian J.

 

Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en bekjent av meg har noen lokaler.... kan vel få sjekket det opp imorgen tenker jeg... han eier hvertfall noen lagerbygninger å sånt...

 

Mvh

Christian : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut...har funnet et lokale, men det blei litt for stort i forhold til prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut...har funnet et lokale, men det blei litt for stort i forhold til prisen.

 

For stort i forhold til prisen?? Det hørtes ikke spesielt logisk ut :)

 

Hvis noen kommer med noe i Skien til en overkommelig pris, så er jeg sannsynlighvis med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken størrelse og pris er interessant da?

Er vel liten vits i å betale i gull for det.. går vel sikkert an å ha et par og tyve dugnader med litt maling osv...

 

Mvh

Christian : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For stort i forhold til prisen?? Det hørtes ikke spesielt logisk ut :)

 

Hvis noen kommer med noe i Skien til en overkommelig pris, så er jeg sannsynlighvis med.

 

Har funnet et på 300m2 til 10k pr mnd....

Kunne tenkt oss halvparten av størelsen for å få en fornuftig pris:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit om non lokaler på 100kvm ved øyekast. Skal sjekke opp pris og sånt imorgen. Mente at han hadde en hall på 200kvm også. Skal høre med han imorgen jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo an på for dere hvor mange som blir med på det da... hvor stor plass dere trenger liksom. For 10000 skal det være veeeeldig bra stand og ganske stort...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers så har jeg finni lagringsplass.. så tenker jeg skal ha to biler der..

men da er det jo ikke mulighet for å stå å skru der! betong gulv å tett tak.. knusk tørt.. 4.5x9.5m = 2000 for et helt år.. vis flere inntresert så send en melding.. dette er da like utenfor porsgrunn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers så har jeg finni lagringsplass.. så tenker jeg skal ha to biler der..

men da er det jo ikke mulighet for å stå å skru der! betong gulv å tett tak.. knusk tørt.. 4.5x9.5m = 2000 for et helt år.. vis flere inntresert så send en melding.. dette er da like utenfor porsgrunn!

 

Er det tilgang til strøm der da? Må vel gå an å stå der med ett bilstereo prosjekt kanskje vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje en bekjent av meg har noen lokaler.... kan vel få sjekket det opp imorgen tenker jeg... han eier hvertfall noen lagerbygninger å sånt...

 

Mvh

Christian : rock :

 

halla... hvordan er det med disse lokalene ? hvor er dem osv. ? er jo snart tida for å bygge om til vinter bil el.no , så det byner vel å haste kanskje litt ?

 

Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er på Bakken i Skien. Snakket med han idag og det var snakk om Borgar Kittelsen skulle ha de men det fikk han avklart til uka. Det er en stor kjøreport, selve lokalet er ca. 600-700 kvm kanskje en pris på +/- 7000,-

 

Det er jo stort nok hvis vi er endel folk da. Og ikke så sinnsykt dyrt for hver enkelt.

Kan sikkert være aktuelt og event. dele det opp kanskje?

 

Mvh

Christian : rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er på Bakken i Skien. Snakket med han idag og det var snakk om Borgar Kittelsen skulle ha de men det fikk han avklart til uka. Det er en stor kjøreport, selve lokalet er ca. 600-700 kvm kanskje en pris på +/- 7000,-

 

Det er jo stort nok hvis vi er endel folk da. Og ikke så sinnsykt dyrt for hver enkelt.

Kan sikkert være aktuelt og event. dele det opp kanskje?

 

Mvh

Christian : rock :: rock :: rock :

Høres veldig bra ut! Vi får snakke om det om hva folk syntes om det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det tilgang til strøm der da? Må vel gå an å stå der med ett bilstereo prosjekt kanskje vel?

 

sorry bare for lagring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.