Oslo: Til lokallags leder i Oslo

Anbefalte innlegg

Til Oslo lokallagsleder

 

Jeg er ny her i klubben og har hørt at jeg må kontakte lokallagslederen i området der jeg bor for å skaffe meg klubb-reg.skiltholdere til bilen. Skulle gjerne hatt dette.

 

Det er også godt å vite hvem som er lederen i disktriktet mitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen i klubben. Send meg en PM med din adresse og om du har nytt eller gammel type skilt.

 

 

 

 

 

Lokallagsledern

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, etter jeg leste dette sendte jeg en pm for å smykke bilen min med disse skiltholderne. Fikk raskt svar og pakken kom i posten ikke lenge etter.

 

Men jeg bare lurer på en ting, en bil har 2 skilter ikkesant? For jeg fikk kun en skiltplate : klø :

 

Ps. skrev det her fordi jeg ikke fikk svar på pm jeg sendte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, etter jeg leste dette sendte jeg en pm for å smykke bilen min med disse skiltholderne. Fikk raskt svar og pakken kom i posten ikke lenge etter.

 

Men jeg bare lurer på en ting, en bil har 2 skilter ikkesant? For jeg fikk kun en skiltplate : klø :

 

Ps. skrev det her fordi jeg ikke fikk svar på pm jeg sendte

 

De fleste vil bare ha bak og ikke foran. Derfor sendes det bare 1 stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps. skrev det her fordi jeg ikke fikk svar på pm jeg sendte
Jeg beklager at jeg ikke har svart deg, men jeg har vært på kurs denne uken og har ikke hatt tilgang til nett. Jeg kan droppe en i postkassen din i løpet av morgendagen hvis du sender meg adressen igjen på PM. Håper det er greit.

 

Mvh Arne

Oslo lokallag

 

EDIT: Jeg stenger denne tråden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.