Valgets kval, BBS CH eller RX i 18"

Anbefalte innlegg

Skal å kjøpe dekk og felger i morgen til -03 A4 TQ.

Skal ha GoodYear F1 i 235/40-18, men vet ikke om jeg skal kjøpe BBS CH eller RX felger.

Er RX'n for gammel ? eller må alle kjøpe CH?

Kom med innspill!!

bbs_rx.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes CH-felgen er penere enn RX-felgen, men RXII er ikke så gal den heller... RX har jo vært med en stund nå og jeg synes den er litt for enkel nå(i forhold til CH og RXII).

Mitt valg: RXII

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg ihertfall ikke RXen, den synes jeg er kjedelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde RX II på A6'en jeg hadde, og har bestillt CH til touranen.......og hadde RK på Volvoen :D (dere skjønner kanskje at jeg liker godt BBS) jeg hadde montert H&R senkefjærer på bildet

audi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg byttet bort A6'en (til fordel for volvoen) havnet BBS'ene på en sort 2002 A4 Avant 1.8TQ.....

 

jeg har sett bilen ved et par anledninger og jeg syns dem passer bilen meget bra : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns RK ser billig ut, men CH er bare porr.... :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet er jeg enig at CH er finere, MEN "alle" skal ha CH for tiden og jeg synes fortsatt RX er sinnsykt rå på endel biler.. har du svart bil er også RC (dersom du får tak i) meget pent. Tror derfor jeg kanskje hadde satset på BBS RX dersom du absolutt skal ha BBS, men der finnes jo mye annet som er vell så pent som BBS ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo legge til at RX II felgen har smidd ring (2 delt) og den har en helrå finnish og en skulle ikke tro det, men dem var helenkle å holde rene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert ikke så mange som er veldig eninge med meg men det absolutt sprekeste BBS felgen man kan ha er nok BBS LM, er helt sikker på at den ville kledd A4;)

lm.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Peder Roer

Sikkert ikke så mange som er veldig eninge med meg men det absolutt sprekeste BBS felgen man kan ha er nok BBS LM, er helt sikker på at den ville kledd A4;)

 

du møter ikke så mye motstand her i gården nei.....men jeg har problemer og ikke minst for lite penger til å bruke 25-30k på bare felger (kan få dem noe billigere fra ebay.de)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble BBS CH i 8,5x18 med GY F1 235/40 dekk.

Er veldig fornøyd selv, både med utseende og kjøreegenskaper.

Dere kan dømme selv.

audi_070404_03.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble rått det.....hva kostet herligheten??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble 18800,- totalt, 11200 for felga og 7600 for dekka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Smedsrud

Ble 18800,- totalt, 11200 for felga og 7600 for dekka.

 

ikke så verst det nei....hvor handlet du??

 

jeg fikk pris på 12200 for felgene og omtrent samme pris for dekka.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene kjøpte jeg hos Autogrip fikk 35% av en "bekjent" der.

Dekkene er kjøpt hos Johsbjerke.

 

Dekkene virker veldig bra, lite lyd og ingen sporing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde samme dekka på volvoen min (300hk på framhjula) og dem gikk 3 sesonger uten problemer.....og jeg var kjempefornøyd med dem, og som du sier lite støy og ingen sporing

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av morten stensland

du møter ikke så mye motstand her i gården nei.....men jeg har problemer og ikke minst for lite penger til å bruke 25-30k på bare felger (kan få dem noe billigere fra ebay.de)

 

"Problemet" med BBS LM felgene (og GT) er at utformingen av dobbelkanten/ringer ytterst gjør at felgen ser mindre ut enn den egentlig er... Kanskje mange som er uenig med meg her, men ta f.eks Passaten til NBS. Den har, ettersom jeg husker, 9,5x18 LM felger, men jeg mener bilen ville vært dobbel så kul med CH 10x19 isteden. Selv om mange kjøper CH for tida, så synes jeg dette er den peneste BBS felgen, i tillegg til at den fås i mange tøffe dimensjoner for de som tør... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.