Anbefalte innlegg

På grunn av mye arbeid med utsendelser av skiltplater og klubbmerker, har Oslo lokallag bestemt at skiltplater og klubbmerker heretter KUN blir levert ut på klubbkvelder og andre arrangement.

Hvis du trenger skiltplater og klubbmerker, må du derfor å møte opp på våre treff, evt. få noen til å hente for deg. Ta gjerne kontakt med meg på klubbkveldene, da jeg alltid har med i bilen. PRIS 50,-

 

Vi sees på Mc Donald`s-Lørenskog første mandagen etter påske : vinke :

 

Arne Waadeland

Lokallagsleder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Hva står det på disse skiltholder'ne og hva lyder klubb teksten?

Jeg skulle gjerne hatt et par skiltholdere og 3stk merker:)

ps. svar på pm

Mvh Steinar Bjerke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Er det mulig å få 2stk skiltplater på McD på lørenskog den 24.? Tenkte jeg skulle ta meg en tur å hilse på litt folk da jeger helt ferking her..

 

Sees!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplatene koster nå kr 50,- pr. stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du tatt med 2stk skiltplater og klistermerker til meg på mandag? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, har alltid med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får man utlevert slike klistremerker og skiltplater ved førstegangs registrering som nytt medlem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får man kjøpt refleks vest også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen foreløpig, men skal sjekke det opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer på Mandag etter påske... trenger Skiltplater og klubbmerker til nybilen :) Men jeg pleier ikke være der så om du ser meg komme Arne (Sølv Audi TT) så kom bort til meg siden jeg ikke vet hvem du er.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer muligens opp i dag :) En svart golf 2 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det samlig ved mac'ern den 9 juli?? tenkte jeg skulle ta en tur da... kommer i lys blå vr6.. trenger skiltplater og klistremerker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det samlig ved mac'ern den 9 juli?? tenkte jeg skulle ta en tur da... kommer i lys blå vr6.. trenger skiltplater og klistremerker..

 

det er sikkert men du har lagt den under feil post.du må legge sånt på mandagsmøter på mc donalds

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det samlig ved mac'ern den 9 juli?? tenkte jeg skulle ta en tur da... kommer i lys blå vr6.. trenger skiltplater og klistremerker..

 

Ja da. Treff hver mandag hele sommern der vet du, så velkommen skal du være;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det samlig ved mac'ern den 9 juli?? tenkte jeg skulle ta en tur da... kommer i lys blå vr6.. trenger skiltplater og klistremerker..

 

Det er samling ved McDonalds hver mandag ja ;)

 

Jeg er ansvarlig for skiltplater og klistremerker, men er dessverre på ferie 9. og 16. juli :o Men jeg skal sørge for at en annen tar med seg skiltplater og klistremerker disse to mandagene, så det er bare å ta seg en tur : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dansken, jeg trenger Skiltplate og dekor til mandag :)

Og hvis noen med VAGcom tar med dette til mandagen hadde det vært fint. Har gjort et innkjøp :D Jippii,

finally new car!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, kan jeg hente skiltplater og merker til bilen i Oslo ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kan du hente på McDon lørenskog til mandag mellom 1900 og 2100

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kan du hente på McDon lørenskog til mandag mellom 1900 og 2100

Hei igjen, takk for raskt svar. :) Jeg så tidligere i tråden denne muligheten, dette er et fint tiltak og mulighet. Jeg er opptatt hver mandag og torsdag mellom kl. 1730 og kl. 2200. Jeg kan hente alle andre dager, kan også hente i Oslo på dagtid. Håper vi kan klare dette ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen, takk for raskt svar. :) Jeg så tidligere i tråden denne muligheten, dette er et fint tiltak og mulighet. Jeg er opptatt hver mandag og torsdag mellom kl. 1730 og kl. 2200. Jeg kan hente alle andre dager, kan også hente i Oslo på dagtid. Håper vi kan klare dette ?

 

Hei Helge!

 

Dette kan vi helt klart få til! Jeg jobber i Sentrum og bor på Bjerke/Tonsenhagen, så er det en plass rundt der det hadde passet deg, er det bare å si fra : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Helge!

 

Dette kan vi helt klart få til! Jeg jobber i Sentrum og bor på Bjerke/Tonsenhagen, så er det en plass rundt der det hadde passet deg, er det bare å si fra : ja :

 

Takk, har sendt deg en pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser dette er en gammel tråd,men får jeg forsatt kjøpt skiltplater og merker ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser dette er en gammel tråd,men får jeg forsatt kjøpt skiltplater og merker ?

 

Det gjør du. Bare og ta kontakt med "DANSKEN" (Mikael Grønholm Geertsen) så hjelper han deg

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.