Østfold: Brodern`s nye S2

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat oversendt bildene vi tok på vei hjem fra Bergen i helgen ( lånte kamera av søstern, men fikk ikke dratt over bildene før ho dro hjem til Tr.heim, så derfor fikk jeg bildene nå ). Tok en snartur til Bergen på lørdag, for så å kjøre til "Vallers" på søndag, ble litt kjøring denne helga kan man si :D

 

Uansett, siden brodern sikkert ikke får lagt ut bilder med det første, så gjør jeg det, tar meg den friheten jeg :D Tok bare noen bilder av bilen mens vi stod og ventet på ferga ett eller annet sted litt etter Voss ( husker ikke hva det heter jeg ).

 

Bilen er da en S2 coupe, til forveksling veldig lik den forrige bilen hans, så kan jo være noen går på en "smell" der, den flytter seg helt greit for å si det sånn.. Var nesten litt kjipt å komme hjem til original S4.....

 

Han kan sikkert komme med litt specs selv også, men kort fortalt er det :

(original)RS2 fanger inkl. tåke/blink

RS2 linselykter

3B motor med bl.a RS2 grenrør, 3" eksos, K26/27 og litt annen snacks.

Sort skinn, alt elektrisk med unntak av seter

4x el.vindu

8.5x17 Azev A

 

Ellers bærer bilen preg av veldig godt stell og vedlikehold, utrolig tight og fin og meget pen både utvendig og innvendig, dog et par skjønnhetsflekker her og der utvendig, men på en 91 med original lakk kan man nesten ikke forvente annet.

 

NB! Grillen skal byttes, storebror har "beordret" kjøp av RS2 grill ;)

 

Bilder :

Bergen16.jpg

Bergen17.jpg

Bergen18.jpg

Bergen19.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ti tegn.....

 

Bergen20.jpg

Bergen21.jpg

Bergen22.jpg

 

 

Snø og tåke var det jammen på vei hjem også...

sno.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder av motorrommet? :)

 

FIN BIL!!! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig ingen av motorrommet nei, men det skal nok la seg ordne ;) Skal "piske" han til å legge ut jeg, hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får da takke Brodern for jobben sålangt, hehe :) så skal jeg prøve å få lagt ut enda flere bilder!

(kjenner jeg meg selv rett, så skal jeg hvertfall prøve å ta noen bilder,så legger han de ut:P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så pen ut den :D mangler bare lakk helt ned, og ringene i grillen.. =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Alexander.

Syns det er riktige felger til bilen!: ja : Skal du gjøre noe med den eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Alexander.

Syns det er riktige felger til bilen!: ja : Skal du gjøre noe med den eller?

 

Gratulere alex... Kul bil det der, har reka satt opp lønna di hehe:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med fin bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft! grattis med ny sprek bil.

Steike og mange s2'er det har blitt i østfold nå forresten.

Stå på så ses vi vel på banen snart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så jo fin ut den der ja, grattis med ny bil. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil Alexander, så veldig pen ut den der.

Du burde trimme den ned til ca 90hk så slipper du å "skli" borti noen kanter :rolleye:

Og broren din kunne jo ha sladda skiltet før han la ut bildene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil Alex.

Den var skikkelig nice ;)

 

Stemmer det Anders sier her og, nå begynner det jommen og bli en del S2'er her..

Og jeg som lurte på å bytte inn i dette da jeg ant. skal kjøpe hus: eek :

 

Men vi får vel en nærmere kikk på lokallagstreff til søndagen vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først av alt! FET S2!!! gratulerer så mye!!: rock :

 

 

Og broren din kunne jo ha sladda skiltet før han la ut bildene ;)

 

 

og så lurer jeg på akkurat dette som jeg quoter... HVORFOR skal noen på dette forumet sladde skiltnummera sine? hvis noen på død å liv ifra vacn skal stjele bilen til en annen i klubben kan man vel søke på navn?! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og så lurer jeg på akkurat dette som jeg quoter... HVORFOR skal noen på dette forumet sladde skiltnummera sine? hvis noen på død å liv ifra vacn skal stjele bilen til en annen i klubben kan man vel søke på navn?! ;)

 

Er bare det at det er ikke kun medlemmer som ser disse bildene, de ligger ikke inne på Kun for medlemmer forumsdel.

Når man ikke er logget inn så ser man ikke navn, men siden skilt ikke er sladdet så går det å finne frem hvor den er. Det er grunnen til at jeg skrev som jeg gjorde ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle som har skrevet på tråden!

Som sagt tidligere hadde jeg jo en 20V rød coupe som forrige bil, men det er nå en drøm i oppfyllesle å få en rød coupe med litt mer motor:D

 

Noen skjønnhetsflekker er det jo utvendig, og håper å få rå til en hellakkering en gang, når jeg finne rut at jeg har litt for mye penger på kontoen:P:o

 

Men de nærmeste planene er ny grill, muligens org s2, eller evnt RS2 grill! Lakkering av lister og kanaler håper jeg at jeg får råd til om ikke så altfor lenge!

 

Lakkering av baklykter, og felgene trenger oppussing, da de sprekker opp i klarlakken! Er også godt fornøyd med disse felgene til bilen, selvom ønske om litt breiere kant er der, men får se..

 

Er ihvertfall veldig fornøyd med bilen, noe fusk ved lading som jeg håper å finne ut av snarest, så hvis noen har ideér på hva jeg kan sjekke tas dette imot med åpne armer;) (for jeg har jo kjøpt meg en bil jeg egentlig ikke kan så mye om:o

Men ellers veldig fornøyd!

 

(å ja..Reka har satt meg opp litt André, hehe men ikke nok:P hehe)

 

Som sagt, takker for alle inlegg, så håper jeg det blir mange på treff til søndag!! Nå bør vel de fleste bilene stå på sommerhjul hvertfall:D Ikke meg imot å stå ute i sånt vær hvertfall!

 

Skal også prøve å få lagt ut noen flere bilder etterhvert!!

 

 

:fy: Vil bare tilføye,at som nevnt tidligere med bilskilt o.l, tyveri skjer på eget ansvar:evil:

 

Sees på søndag!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice bil du har fått deg da :) er ganske fornøyd med den gamle din og jeg da hehe.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !

Tøff bil du har fått deg. Hvis jeg får komme med et tips til grill, så synes jeg orginal S2 grill med sort kant er penest på disse bilene.. koster ca 1200 på møller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man orginal s2 grill med svart kant istedenfor sølv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man orginal s2 grill med svart kant istedenfor sølv?

 

Jepp, fant den ved en tilfeldighet i AKTE. Cromen er bytta ut med sort plast. Jeg har en sånn, synes det ser bra ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert en sånn type grill, tøffere med en litt brei innramming istedet for den tynne kamei'en!

Blir nok det eller RS2, men tipper det heller mot S2!

 

Sier igjen takk for alle innlegg, morro å lese at andre også liker bilen;) Er hvertfall veldig fornøyd selv:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tenker på orginal s2 grill med sølvramme så kan vi bytte hvis du kjøper en slik med svart ramme til meg :9) min er noen måneder gammel og i perfekt stand :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice bil du har fått deg da :) er ganske fornøyd med den gamle din og jeg da hehe.. : smil :

 

Du som har kjøpt gamle-bilen til brodern altså? Er snasen lyd i den da, den er noe for seg selv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp;) det er digg lyd ja, og jeg er veldig fornøyd med bilen selv om det er noen bitte små fille ting som må fiksas, men en kan nesten ikke vente annet når de er så gamle.... men skjønner hvorfor Alex kjøpte seg S2, har allerede lyst på mer motor jeg hehe, men for all del den er jo ikke noen sinke den heller : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.