Anbefalte innlegg

Jaja folkens da begynner Rudskogen treffet å nærme seg. Å bare så det er sagt detta blir et alkoholfritt arrangement altså: klø :

 

På møte i går så ble vi enige om følgende:

 

Avreise fra Elite Auto Lørdag kl.0600 vi kjører da mot Drammen å møter gjengen fra øvre Telemark som kjører over Kongsberg. Blir vel greiest å møte dere i Sentrum en plass,vi tar av ned te Svelvik så om noen av dere har et forslag til hvor vi skal møtes så er det bare å skrike ut. Videre så går turen gjennom Drøbaks tunnelen og videre mot Rakkestad. Kanskje vi klarer og være der sånn i 9 tia.

For de som synes at detta blir for tidlig så er det fullt mulig og reise inn senere på dagen også slik at man får vært med på det sosiale på kvelden.

 

Om det er noen som har et partytelt eller noe annet fornuftig vi kan bruke så ta det med. Hvis ikke så må vi vel muligens innvistere i ett telt eller 3 til.

 

Vel møtt alle sammens....Snakkas: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. trenger vel ikke "party" telt hvis dette er et alkoholfritt arrangement!?!

men seriøst..er ikke det? : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...trur det var en smule ironi:) blir sikkert en fuktig kveld for mange det:)

men er det mange fra rjukan og område som skal?lurte på om jeg kunne følge med dere...har dere lyst te å dra tidlig slik at vi møter de andre eller?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. trenger vel ikke "party" telt hvis dette er et alkoholfritt arrangement!?!

men seriøst..er ikke det? : eek :

 

Hehe nei seriøst Geir det er ikke det her kan du faktisk drikke så mye du orker. Men noe må jeg jo skrive for og få litt aktivitet her;)

 

Menne fra spøk te revolver er det noen som har tenkt seg bortover da: popcorn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Rolf Einar kommer vi visst det blir lakk på bilen til uka! Pluss att det gjenstår en del montering:) Men prøver så godt jeg kan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal hjelpe deg jeg pål :) får jo ikke gjort no mer med børsa mi.

Den skal ikke bortover til rudskogen. : haha : kjører på 2,5 sylider nå så ....:o ...: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det bare en uke igjen:full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! Gleder meg:)

 

Reiser bortover fredags ettermiddag jeg da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og jeg skal til Rudskogen på søndag;) Ser fram til å høre femmerlyden til GT.. Regner med at du skal lufte børsa? Da blir det høy ståpelsfaktor!

 

Vi snakkes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! Gleder meg:)

 

Reiser bortover fredags ettermiddag jeg da..

 

Hehe gleder meg jeg også. Er du edru når vi kommer på lørdan da???.......skal bli show å se åssen grevlingen går mot vogna de ja: hjelp : Satser på at du har med deg det jeg ikke har med meg av verktøy;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar meg turen inn på Søndags morgen. Fler som skal inn på søndagen? Kjøre ilag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar meg turen inn på Søndags morgen. Fler som skal inn på søndagen? Kjøre ilag?

hvorfor ikke ta med telt å være med på det sosoiale på lørdagskvelden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal seff jobbe neste helg da !!

men skal se om jeg får ordnet meg fri en av dagene, om det blir lørdag eller søndag vet jeg ikke ennå.

men Kjører gjerne med deg innover jeg Lars E, viss det ender med søndag.

 

mvh Pettersson

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke ta med telt å være med på det sosoiale på lørdagskvelden?

Det er fordi jeg vurderer sterkt og dra til Gatebil Kristiansand på lørdagen også til skogen på søndagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fordi jeg vurderer sterkt og dra til Gatebil Kristiansand på lørdagen også til skogen på søndagen.

såpass.. endel timer i bilen da med andre ord.. Men du velger jo selvfølgelig dette selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mange som mener jeg er teit når jeg sier dette; men jeg hadde heller valgt 2 dager på VACN-treff enn å gnome en dag på glattkjøringsbanen i Krs. Jeg var ikke så veldig imponert over gatebil der i fjor. Så for meg som bor i Krs er valget lett. Jeg kjører til Skogen og blir der fra fredag til søndag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser stygt ut for meg nå! Ikke sikkert bilen blir klar, bilen er hos lakkerer nå, men tar sikkert litt tid, pluss att det er MYE som skal monteres! Blir den ikke klar blir det Passat på søndagen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy R, det er jeg enig med deg i ;)

 

Pål: Har du tid til å sitte her når du skal ha bilen klar til rudskogen? :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynner og føle et vist press her:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser stygt ut for meg nå! Ikke sikkert bilen blir klar, bilen er hos lakkerer nå, men tar sikkert litt tid, pluss att det er MYE som skal monteres! Blir den ikke klar blir det Passat på søndagen:)

 

Hehe bare du får den kjørbar så holder jo det. Resten av monteringen kan du ta på treffet. Sikkert mange som har lyst å hjelpe til også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er mer enn gjerne villig til å hjelpe :) hehe.. har vel ikke no valg heller kjenner jeg deg rett pål : rolleyes

Og det hadde vært greit å hatt noe annet å gjøre, enn å glo på denna firkanta skjermen forran meg hele dagen også.. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy R, det er jeg enig med deg i ;)

 

Pål: Har du tid til å sitte her når du skal ha bilen klar til rudskogen? :evil:

 

 

hehe, ja det kan mann si! Bilen er jo hos lakkerer så! men har jo noe plastikk jeg må få sprøytet litt lakk på! Roffen, jeg sier ifra jeg vettu:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe bare du får den kjørbar så holder jo det. Resten av monteringen kan du ta på treffet. Sikkert mange som har lyst å hjelpe til også;)

 

 

Hehe, det hadde vert stilig, måtte hatt følge bil med deler da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ser da turen ut for min del med 2 kompiser:

Søndag.

06.00 Drar fra moheim.

06.45/07.30 går ferja fra Horten til moss

07.15/08.00 iland i moss

ut på e6 mot Sarpsborg

så fra sarpsborg opp til Skogen.

08.30/09.15 veldig nært Skogen.

 

Så forlater Skogen sånn ca ved 17.00

Beregner 2timer fra skogen til Strømstad.

19.30 Ferja fra Strømstad går til Sandefjord.

iland kl. 23.00.

 

Så hjemme etter en vellykket tur!

 

Vis noen vil slå følge er det bare og si ifra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir dårlig med treff på meg ihvertfall, har av alle ting fått en skiveutglidning i ryggen og jeg tviler på at jeg blir bra nok til å kjøre bil innen helga.

 

Men alle dere som drar får ha en GOD TUR, kjør pent og fest med måte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.