Anbefalte innlegg

Da prøver vi å få til en Streetmeet!!

 

Tidspunkt: Lørdag 25 November klokka 19.00

Sted: Gamle Esso stasjonen ved down town i Porsgrunn

 

Vi tenkte å ta en kolonne tur rundt igjenom Porsgrunn, opp til skien. Stoppe på parkeringshuset under arkaden, kunne beskue bilane til hverandre og slå ann en prat. Evt. ta en tur til en lokal pizza sjappe og få i oss no fôr,

Visst folk sier fra i tråden her at de blir med eller sender meg en PM, så får vi en konkret liste på de som blir med! Er litt enklere å få med folk da!

 

De som foreløbig er med er:

_____________

 

1. Øyvind: A4 1,8TQ

2. Lars Erik: Passat GT5 Syncro

3. Odd Erik: A4 1,8TQ

4. Fredrik: Corrado G60

5. Kristian: Golf IV GTI TDI

6. Jan Richard: Audi A4

7. Kim Åge: Golf IV/Jetta

8. Torstein: Audi S4 Avant

9. Alexander: Audi S4 Lim

10.Martin: Golf V

11.Stian: Audi A6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en liten følelse at det er endel av bilene som er satt inn for vintern, jeg parkerer min nå snart. Så spørs om ikke det er bedre å vente til våren om vi bare skal ha et lite streetmeet!

Men lokallagsmøtene er jo et lite "streetmeet" om du vil kalle det for det da :)

Så er hjertelig velkommen ditt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var det jeg tenkte..

Kjedelig med vinter! Hehe..

 

Men mulig jeg dukker opp på neste møte da!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og noen tar bilen oftere ut når vinteren er framme og slår på sperrene:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Sånn skal det låte!:D

Hadde egentlig ikke tenkt å bruke bilen min i vinter jeg!

Men tenkte, hva faen!? Turbo og quattro er jo meningen med livet!

Så nå blir det vintersko!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bil er en allværs bil så den er vann tett og tåler litt is og snø så jeg bruker den på vinteren og jeg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med deg der altså! Biler er til for å brukes! Hehe..

Får bare være enda mer forsiktig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er lett med på en Streetmeet, gjerne utenfor de vanlige samlingene, da jeg sjeldent får mulighet til å være med :S I vinter skal quattro`n få kjørt seg i allefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jamen folkens... Begynner og bli noen som melder sin interesse med quattro og med og uten snurre:D Foreslår da at vi venter til snøen faller og avtaler tidspunkt og sted deretter. Kanskje noen veit om non steder som er bra og "kjørapå" litt uten for mye folk i nærheten og onkel politi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo prøve å samle en gjeng og prøve å treffes en fredagskveld i skien eller noe! Er jo mange medlemmer i lokallaget, så vi burde jo klare å få med noen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall med selv om jeg mangler trekk på bakhjulene:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstkomende fredag kl. 23.00

Sted: gamle esso stasjonen ved down town i Porsgrunn

 

Også ta en kolonne tur rundt igjenom Porsgrunn, opp til skien. Stoppe på parkeringshuset under arkaden, kunne beskue bilane til hverandre og slå ann en prat.

 

Et forslag fra min side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstkommende fredag er det usikkert om jeg kan, skal muligens til Valdres i helga, men stiller opp dersom jeg ikke skal til Valdres!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut!er med jeg også hvis jeg, blir fest enten fredagn eller lørdagen, så hvis det blir lørdagen så blir jeg med på fredagen ;)

 

Mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo selvfølgelig blitt bedt i bursdagsfest til en kamerat til fredag, så da passer nok dette dårlig for meg : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får nok heller ikke kommet desverre! Søstra mi har visst bursdag i helga, og jeg har fått streng beskjed om å komme hjem! Men nå er det hvertfall dratt igang et treff, så det må vi gjenta! Jeg er med neste gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hva er vitsen med et treff når det kommer 1-3 støkker? Foreslår da at vi tar 24 November med samma tidspunkt og sted

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

24. er det julebord på meg så da kan ikke jeg da heller: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

25.november passer for meg! Men ikke noe senere. I desember har jeg masse eksamener, så visst det ikke passer da, så må vi prøve å få til noe på nyåret!

 

25.November er jo litt fremover i tid også! Prøve å få med folk frem til da!

Skriver i tråden hvem som er med! til nå har vi:

 

Øyvind Kjøs: A4 1,8TQ

Lars Erik Johannessen: Passat GT5 Syncro

 

Si fra de som er med, så får vi ei liste over hvem som er med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kjøs. Ta og oppdater førsteposten din i denne tråden og legg all info der. Så slipper kommende lesere og lese seg fram til innlegget det står konkret info om denne meetingen.

 

Skriv eks. følgende:

Fredag 25 November.

Sted: gamle esso stasjonen ved down town i Porsgrunn

 

Også ta en kolonne tur rundt igjenom Porsgrunn, opp til skien. Stoppe på parkeringshuset under arkaden, kunne beskue bilane til hverandre og slå ann en prat. Evnt. ta en tur til en lokal pizza sjappe og få i oss no fôr.

 

Sleng også i samma rennet noen ord at det blir en meeting i topicen din så folk får interesse og leser tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Done! Da regner jeg med at Odd Erik, Fredrik og Kristian også blir med! Skrev dere hvertfall opp på lista, så si fra om det ikke passer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.