Anbefalte innlegg

Fant bilde av denne A4'en på nettet. Hvilke felger er det han kjører?

 

bild3.jpg

bild1.jpg

Cruising-Society.jpg

 

Er det bare meg, eller ligner de på disse?:

 

1086519177.90807.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UFF UFF, hva har han gjort. Setter da ikke MB felger på en Audi. Han skulle ha vært fratatt retten til og gjøre VAG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Einar Sandvei

UFF UFF, hva har han gjort. Setter da ikke MB felger på en Audi. Han skulle ha vært fratatt retten til og gjøre VAG

 

Er alle felger som likner bittelitt på en felg levert på ny Mercedes definert som MB felg og uegnet på VW eller Audi mener du? Rimelig snever tankegang spør du meg... Dessuten er typiske MB felger også kult på masse andre biler og omvendt, så brett tilside skyggelappene... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns de felgene var veldig like jeg da, men jeg syns ikke akkurat de var pene på den bilen. Men heldigvis er smaken som baken, delt i to. :-) Hadde ikke folk hatt forskjellig smak hadde vi alle kjørt rundt i røde lada`r.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgne må vell i beste fall være replica felger, for identiske ser de ikke ut til å være ihvertfall, mer "sving" på MB felgene.

 

Er enig med Runar, er VELDIG mange her som synes det blir stygt med MB felger på VAG bare pga de opprinnelig var tiltenkt MB. Vet ikke om dette bare er for å være "tro mot VAG" eller hva det er... Er selvsagt lov å ikke like ting, men å ikke like det bare pga det f.eks. er MB felg synes jeg blir litt for dumt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.