Telemark: Lokallagsmøte søndag 3. desember.

Anbefalte innlegg

Vi må vel ha ett siste lokallagsmøte for i år!

 

 

Sted: Down Town Bowling, Porsgrunn

Tid: 19.00

Dato: 03.12.06

 

Mvh.

Jan R. Hansen

 

 

NB: Om dere ikke har fått mail fra meg, send meg en PM her på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mest sannsynlig med jeg, uanz hvor det blir hen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mest sansynelig med jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bowling et alternativ igjen?

Eller vil dere finne på noe annet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar jeg.... Hva med og prøve og trekke møtet litt oppover i telemark for en gang skyld? slik at det ikke blir aaaalt for langt for de oppover i telemarkshauene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bowling i skien? ;) Kom med ideèr om hva som skal skje osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal se om jeg får rota meg på årets siste møte....

Jalla: kan du sende meg en meld på søndag, så jeg husker det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg og, bare jeg husker det:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det Bowling på Down Town førstkommende søndag kl. 1900.

Ang. å flytte møte til lenger opp i telemark, blir ikke i år. bedre å få til dette en gang på våren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan R. Hvorfor ikke starte og sette inn slikt stemmesystem? Sånn at du trøkker; Ja, jeg kommer. Så blir navnet registrert. Og en som heter; Kanskje jeg kommer. Om det ikke kommer noe iveien.

 

Lettere for deg og andre og se hvem som kommer, eller for og si det slik, om det kommer noen:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem lokallagsmøte idag da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må begynne og sende meg melding Jan, for jeg bare glemmer det her nesten vær gang jeg:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan desverre ikke sende melding til alle i lokallaget. med mindre klubben gir meg en tlf med abn. som de betaler ;)

Neida. skriv ned en huskelapp på mobilen ellerno. ikkenoe problem det.

var forresten årets dårligste oppmøte i går. meg å lars var der!

Og jeg vant bowlinga overlegent med 2 poeng! ;)

 

hva må til for at dere skal komme folkens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN du basse.... Bowling, Hva har vell det med bil og gjøre? Vell og merke, jeg vant bilkjøringa på bilsimulatoren!

 

Takk for nok et velykket lokallagsmøte og håper interessen blant klubbmedlemene øker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal lage huske lapper så jeg ikke glemmer det da kanskje: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN du basse.... Bowling, Hva har vell det med bil og gjøre? Vell og merke, jeg vant bilkjøringa på bilsimulatoren!

 

Takk for nok et velykket lokallagsmøte og håper interessen blant klubbmedlemene øker!

 

 

Fint innlegg, og jeg har spurt meg det samme. Er det bowling vi driver med? Setter det på spissen her og kritiserer ikke deg Jan R for engasjementet. All ære at du "holder ut" med den labre interessen vi andre viser :tilber: .

 

Problemet er vel slik i norge at det på denna årstida ikke akkurat er koselig å sitte ute på en benk å prate bil. Da er det jo greit å trekke inn et sted. Men siden mange av oss i lokallaget ikke henger så mye sammen i fritida ellers, er det kanskje ikke så interessant å møtes for å gjøre noe annet en bilrelaterte aktiviteter. Er det slik? Jeg spør.

 

Nå sitter jeg egentlig litt på sidelinja å kommenterer. Er ikke den mest aktive selv, og sitter egentlig med litt dårlig samvittighet for det. Søndagen som var falt bort for min egen del pga eksamensforberedelser. Men hadde jeg møtt opp, hadde jeg hatt lyst til å komme med ihvertfall ETT forslag til hva vi kan gjøre i forbindelse med å møtes i lokallaget:

 

1. Organisere en "polerings-dag". Nå veit ikke jeg om noen har tilgang til å stå et sted å gjøre dette nå på vinteren. Men om noen har: skrik ut! Spleiselag går også ann. Regner med det er flere enn meg som er interessert i å polere bilen en gang i løpet av vinter'n.

 

Mine tanker i kveld...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint innlegg, og jeg har spurt meg det samme. Er det bowling vi driver med? Setter det på spissen her og kritiserer ikke deg Jan R for engasjementet. All ære at du "holder ut" med den labre interessen vi andre viser :tilber: .

 

Problemet er vel slik i norge at det på denna årstida ikke akkurat er koselig å sitte ute på en benk å prate bil. Da er det jo greit å trekke inn et sted. Men siden mange av oss i lokallaget ikke henger så mye sammen i fritida ellers, er det kanskje ikke så interessant å møtes for å gjøre noe annet en bilrelaterte aktiviteter. Er det slik? Jeg spør.

 

Nå sitter jeg egentlig litt på sidelinja å kommenterer. Er ikke den mest aktive selv, og sitter egentlig med litt dårlig samvittighet for det. Søndagen som var falt bort for min egen del pga eksamensforberedelser. Men hadde jeg møtt opp, hadde jeg hatt lyst til å komme med ihvertfall ETT forslag til hva vi kan gjøre i forbindelse med å møtes i lokallaget:

 

1. Organisere en "polerings-dag". Nå veit ikke jeg om noen har tilgang til å stå et sted å gjøre dette nå på vinteren. Men om noen har: skrik ut! Spleiselag går også ann. Regner med det er flere enn meg som er interessert i å polere bilen en gang i løpet av vinter'n.

 

Mine tanker i kveld...

Støtter dine ord her Torstein. Forstår dette med Eksamenforbredelser og sånt. samma sak gjelder helt garantert andre her i Lokallaget.

 

Når det gjelder over til en slik poleringskveld, Så har dette blitt gjennomført i Heine(?) sitt regi. Dette skjedde på Skien Bil sine lokaler. Alt jeg har forstått og oppfattet var dette et veldig vellykket kveld.

 

Når det gjelder lokaler til og utføre en poleringskveld har jeg mulighet for og stelle istand noe slikt. Min far driver Miljø Service Bilpleie. Har alle bilene til Bilsalongen, solberg bil, noen skien bil +++++

Der har jeg mulighet og låne hele lokalet for en helg. Far min har sagt at det kan fikses mot en ubetydelig pengesum med fri bruk av vaskehall med avfettingsmidler, såper, varmtvanns høytrykk, pusseskinn. Og fri bruk i poleringshallen av avanserte poleringsmaskiner, vokser, rubbing, polish, gummifornyer, interiør rens, støvsuger og alt sånt.

Om vi er 4-5 biler er det passe og god romslig plass. Er plass til 7-8biler men blir da lett litt tett parkert inntil hverandre.

 

Men klart, ta kontakt om dette skulle være noe. Så kan man vell alltids finne en hælj i framtiden og dra en gjeng opp og stelle vogna i stand.

 

MVh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes jo veldig interssant ut da, da jeg pleier og stå alene på jobben for det meste om vinteren og gjøre dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sagt det gang på gang, nesten hver måned. Kom med forslag til ting vi kan gjøre, kommer dere ikke med noen, må jeg bare finne på noe som kanskje får folket til å være med, og tanken bak de forskjellige aktivitetene er å få opp det sosiale.

Så med andre ord, kommer dere ikke med forslag, blir det ikke lett å få til noe.

Når folk som er inne på forumet her fra telemark, bare leser tråder uten å skrive en dritt, er det ikke lett å vite deres synspunkter. Når jeg ble lokallagsleder, var første målet mitt å få til det sosiale, det målet er enda ikke i mål, har prøvd snart alt, men nytter ikke. Rudskogen var vel det "mest" sosiale vi har hatt i år. hvor vi var en liten gjeng der borte.

Og selvfølgelig er det andre en meg som er aktive som prøver å få til noe. f.eks poleringskvelder. Dette har også vært oppe tidliggere i år. men med så dårlig interresse har det ikke blitt noe av det.

 

Så hva må egentlig til for at DU skal bli mer engasjert i lokallaget???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns du er flink jeg Jan R:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.