Anbefalte innlegg

Ja det høres vel litt dumt ut men....

 

Nå er det nå engang sånn at noen av de nyere VW mod. blir levert med grønne tonede ruter.

 

Noen som vet hvor man kan få gjort dette uorginalt? Altså "sote" de øvrige rutene på bilen i samme grønnfarge som de som kommer orginalt? Jeg har veldig lyst på en helhet på bilen og ikke bare grønne ruter fra baksete og bakover....

 

Ser frem til å få noen gode tips :-)

 

P.S Sebra på Lørenskog har film fra 3M og har "bare" 4 forskjellige sorte nyanser.... Jeg må derfor finne et sted som har noe annet enn 3M film så vidt jeg kan skjønne....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett annonser fra Solar Eclipse i Treffpunkt, hva med å sjekke der? har intrykket av at de har endel snadder for vinduene dine :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke litt der i morgen jeg, takk for tipset !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan få både speil, grønn eller blå sotningsfilm hos BilXtra nå, om den passer i fargen vet jeg ikke. Jeg vet bare at jeg skal ha grønne vinduer på min grønne Variant :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo gi en update. Jeg sotet vinduene på min brors 96 Golf Variant med den grønne filmen som han kjøpte hos BilXtra, den var faktisk veldig lik de originale vinduene som Volkswagen tilbyr. Jeg/vi la på fra bakdørene og bakover, det så ikke dumt ut. Litt vanskelig å få til bakruta, der måtte vi overlappe, men det sees bare fra innsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo gi en update. Jeg sotet vinduene på min brors 96 Golf Variant med den grønne filmen som han kjøpte hos BilXtra, den var faktisk veldig lik de originale vinduene som Volkswagen tilbyr. Jeg/vi la på fra bakdørene og bakover, det så ikke dumt ut. Litt vanskelig å få til bakruta, der måtte vi overlappe, men det sees bare fra innsiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding Per. Regner faktisk med at det er mange som har lurt på dette, da denne tråden har hatt ganske mange besøk på kort tid :-)

 

God sommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.