Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som har erfaringer med 245/40-17 på golf 4, felgene har ET35 7,5" brede og bila er senka 35 mm. masse av plass igjen fra dekket opp til hjulbuen enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

245/40 var en litt uvanlig dekkdimensjon til Golf. Noen spesiell gunn til at du vil ha akkurat det? Jeg har 225/45-17 på min. Har også ET 35 og 7,5 bredde. Det fungerer utmerket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt noen brukte felger her inne på forumet. Å de er i den dimensjonen. Skal bli moro å se hvordan det går. Har skjekka rullediameter osv. Det er jo +-5% som er innenfor, å disse er -1 %. Du har vel noe av det samme på dine 225/45-17 du også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er handlen gjort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handelen er "underveis". Må få transportert de opp til trondheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønte nå at alt var i orden og hverken jeg eller Eyvind blir involvert nå? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Engen

Har kjøpt noen brukte felger her inne på forumet. Å de er i den dimensjonen. Skal bli moro å se hvordan det går. Har skjekka rullediameter osv. Det er jo +-5% som er innenfor, å disse er -1 %. Du har vel noe av det samme på dine 225/45-17 du også.

 

Så salgsannonsen etter at jeg svarte deg. Tipper det blir bra! Passer det TT så går det nok helt fint på Golf også.

 

Om jeg er innenfor +-5% regner jeg nesten med siden felgene ble kjøpt hos forhandler da bilen var ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, ja ser det nå...

 

med alle disse postene er det jo endel jeg bare skummer bråkvikt igjennom... :D

 

Ja da er vi på -1%, akkurat som skrevet over! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var felga på bila, det ble knall. Har ikke mekket noen bilde enda men d kommer vel etterhvert. Ble faktisk plass med 245.

Dere får ha det fint på våler i hælga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veeeeeel, regn regn regn ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra at du er fornøyd da Tore..... Våler var som Ola sier: REGN REGN REGN, i går ble det litt banekjøring på TT`n. Morro var det....hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje ikke for DVD spilleren din Arne :D

 

Vil tro den føler seg mishandlet ala en blanding av seksuell omgang med en kvinnelig ukrainsk fribryter og en sementblander :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

kanskje ikke for DVD spilleren din Arne :D

 

Vil tro den føler seg mishandlet ala en blanding av seksuell omgang med en kvinnelig ukrainsk fribryter og en sementblander :D

LOL... Den funker faktisk, jeg sjekket den etterpå, men jeg har ikke 12V i bagasjerommet lenger.... Koster å ha det morro, bare spør han sstakkaren som taket med S2....Hmmmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det endelig bilde. Vet ikke helt hvordan kvaliteten ble men det for jeg se nå. Obsobs, bila er ikke nyvasket.

cimg0033.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WoW Tore, dette ble "BÆRRE LÆKKERT" jo........ Hvordan er den å kjøre?

 

EDIT: Jeg ser forresten at du har fått på "riktig" emblem: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den er god å kjøre fortsatt, litt stivere selvfølgelig. Syns ikke det sporer så mye heller.

 

 

Edit: Kunne jo ikke kjøre rundt med Audi emblem på VW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, nei det kan du jo ikke. Fint at du er fornøyd. :) (selv om Audi er det riktige emblemet da....hehe)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.