Anbefalte innlegg

Hørt litt på Eksos verkstedet ved Pors stadion, om hva de mener gir best lyd, de anbefalte alt fra catten og ut. Dette skal de ha 4500 (5500 for galvanisert som jeg muligens kommer til å gå for)

På Svenson Eksos, skal de ha 4500 for effektanlegg, og de selger bare glvaniserte anlegg.

 

Andre steder som bør sjekkkes opp?

 

Hvilket av de 2 nevnte er mest seriøse/flinkest som dere kan anbefale..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det Simons annlegg det er snakk om? da får du dette hos han som holder til på Herøya. kosta 3500 + 300 i montering

Men har på Pors burde da klare å være billigere en Svenson Eksos

Vet ikke åssen simons annlegg låter på bil uten turbo, men med turbo var det ikke alverdens lyd...litt da men ikke mye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de sa hvertfall at hele effektanlegget fra catten og ut gir mest lyd.. Men ska ha galvanisert anlegg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen

de sa hvertfall at hele effektanlegget fra catten og ut gir mest lyd.. Men ska ha galvanisert anlegg!

 

Har dette Simons effektanlegget på bilen min fra kat og ut. Ble en helt annen lyd. Hjalp virkelig :) Tror jeg ga 3500,- for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud

Har dette Simons effektanlegget på bilen min fra kat og ut. Ble en helt annen lyd. Hjalp virkelig :) Tror jeg ga 3500,- for det.

 

ga du det? Hvor da? Ved pors stadion? 4500 skulle de har for jeg spurte om til min bil. +1000 om det var galvanisert.

Kan du anbefale dette anlegget da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen

ga du det? Hvor da? Ved pors stadion? 4500 skulle de har for jeg spurte om til min bil. +1000 om det var galvanisert.

Kan du anbefale dette anlegget da?

 

Ja, ga det. Men ikke fra der du spurte... Kjøpt det et helt annet sted... Er ikke sikker på om det er galvanisert men det er sikkert ikke det hvis det er så dyrt. Anbefaler det ja. Lett å montere når du først får av det gamle :) og det gir en helt annen lyd en originalt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildeler på Herøya har simons til 3500.-

Tel 35548300

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var effektanlegget påmontert bilen min. Av merke Powerflow! Dette går fra kat og ut!

Ble veldig overraska over hvor mye lyd det ga, synes jeg da! Så ble fornøyd! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen

Da var effektanlegget påmontert bilen min. Av merke Powerflow! Dette går fra kat og ut!

Ble veldig overraska over hvor mye lyd det ga, synes jeg da! Så ble fornøyd! :D

 

jøss så mye bamblinger det var her da!! er det du som har a4 som ofte står på esso, og av og til er på gjerseth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen

Da var effektanlegget påmontert bilen min. Av merke Powerflow! Dette går fra kat og ut!

Ble veldig overraska over hvor mye lyd det ga, synes jeg da! Så ble fornøyd! :D

 

jøss så mye bamblinger det var her da!! er det du som har a4 som ofte står på esso, og av og til er på gjerseth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Gjerseth

jøss så mye bamblinger det var her da!! er det du som har a4 som ofte står på esso, og av og til er på gjerseth

 

Tror nok du mener den A4 som står nedi gata her jeg bor, Han pleier å stå ved Esso Rugtvedt hele tiden. Den har sideskjørtet å bakfanger og mindre spoiler han.. Jeg har større spoiler, ikke sideskjørter og ikke nedre del på bakfanger.. Men bilene ser litt like ut de, hvertfall forann da begge har Rs4 front.

Men er jo på Esso noen ganger jeg å. Har Rockford Fosgate klistremerke i bakruta. Kan du jo se etter! :D

Gjerseth sier meg ingen ting? Forklaring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Gjerseth

jøss så mye bamblinger det var her da!! er det du som har a4 som ofte står på esso, og av og til er på gjerseth

 

Tror nok du mener den A4 som står nedi gata her jeg bor, Han pleier å stå ved Esso Rugtvedt hele tiden. Den har sideskjørtet å bakfanger og mindre spoiler han.. Jeg har større spoiler, ikke sideskjørter og ikke nedre del på bakfanger.. Men bilene ser litt like ut de, hvertfall forann da begge har Rs4 front.

Men er jo på Esso noen ganger jeg å. Har Rockford Fosgate klistremerke i bakruta. Kan du jo se etter! :D

Gjerseth sier meg ingen ting? Forklaring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida... har bare sett den bilen på besøk hos noen naboer der jeg bor... bor litt på landet ca 2km unna lasses.kan ikke huske jeg har sett bilen din...men om de er nesten like kan det jo være jeg har forvekslet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida... har bare sett den bilen på besøk hos noen naboer der jeg bor... bor litt på landet ca 2km unna lasses.kan ikke huske jeg har sett bilen din...men om de er nesten like kan det jo være jeg har forvekslet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig en forveksling der ja. Er sikkert den andre audien som går rundt her som du har sett tenker jeg. For han er så lite hjemme, bilen står jo for det meste på den parkeringa på siden på esso der, langs den murkanten..?!? Du ser sikkert bilen min med tiden engang. Pleier jo å kjøre litt der og slik! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig en forveksling der ja. Er sikkert den andre audien som går rundt her som du har sett tenker jeg. For han er så lite hjemme, bilen står jo for det meste på den parkeringa på siden på esso der, langs den murkanten..?!? Du ser sikkert bilen min med tiden engang. Pleier jo å kjøre litt der og slik! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.