Anbefalte innlegg

er nå med på å få til en liten sammenkomst, men er vel da bare prøve få til en dato i "ok" fremtid, slik at folk kan få sjekket opp, så se om det blir videre stemning av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med lokallagsmøtene her? not much? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med det gitt. Fler har prøvd tidligere, men dårlig oppmøte/respons ;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt forslag Andreas!

 

Hadde vært utrolig morro å fått til en fast dag i mnd! Mimrer tilbake for ca 3 år siden, da vi møttes på Pizza Huset på Gråtenmoen, eller på gamle Elite Auto på Kjørbekk! Heine var en god plalegger for lokallagsmøter på den tiden, og vi var stadig 8-10 som møttes på møtet!

 

Dette er uten tvil noe vi må få til igjen!

 

Even

 

Er det blitt noe da? Jeg vil gjerne komme på lokallagstreff! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo bare ha treff noen ganger, selv om det ikke blir så mange første gangene så kan det jo hende det tar seg opp etter hvert.. hvert fall hvis treffet er lagt til en dag som folk stort sett kan på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må jo bare ha treff noen ganger, selv om det ikke blir så mange første gangene så kan det jo hende det tar seg opp etter hvert.. hvert fall hvis treffet er lagt til en dag som folk stort sett kan på.

 

Kom gjerne med en dag det passer for alle :)

 

Er blitt prøvd alle dager man-søn. Alltid grunner til folk ikke kommer i siste liten.

Vi er alle flinke og klage på at det ikke skjer noe, men når det blir satt igang sier mange de kommer men få møter opp iforhold desverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom gjerne med en dag det passer for alle :)

 

Er blitt prøvd alle dager man-søn. Alltid grunner til folk ikke kommer i siste liten.

Vi er alle flinke og klage på at det ikke skjer noe, men når det blir satt igang sier mange de kommer men få møter opp iforhold desverre

 

haha, søndag? :P

 

Var jo noen som møtte opp forrige gang jeg var på lokallagstreff her i fjorden... trenger jo ikke gi opp bare fordi det er få, er jo alright det også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del sliter jeg med å få deltatt på vanlige ukedager. Erfaringa mi fra Follo viser at det er lurt å ha slike ting utenom helger, ettersom da de fleste er opptatt på andre fronter. Spør du meg behøver man ikke ha noen større ambisjoner enn å ta en is/burger og sparke dekk/skrøne passe mye etterpå:). Som Morten sier så starter virksomheten gjerne vaklende med få frammøtte de første gangene, for så å gjerne ta seg opp etter hvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfaringsvis er det lettere å bare sette en fast dag og et fast sted, så 'kommer de som kan komme' uansett. Man kan ikke gjøre alle til lags, men folk klarer ofte å tilpasse seg hvis de virkelig vil. Vi har hatt 'faste' treff på Peppes Pizza i Tønsberg nå i snart 10 år, og det er alt fra 2 til 20 medlemmer på møtene. Vi arrangerer også sommerfest og hjulebord på samme sted, så vi får veldig bra service der. (Viktig at man heller ikke MÅ spise eller drikke noe hvis man ikke ønsker det, noen har spist hjemme, andre er blakke etc.) Det betyr også at vi har parkering rett i nærheten, og tak over hodet året igjennom.

Vi valgte 1. torsdag i måneden, og har vel bare fått en og annen innvending mot det opp igjennom. Det hadde sikkert vært akkurat det samme om man hadde valgt 3. tirsdag.. :P

Enig i at det er best å holde seg til ukedagene, og styr også unna fredager om mulig.. (De sparer vi til fester etc..)

Vi minner også på at treffene er på gang noen dager før, selv om vi også har relativt oppdatert terminliste.

Håper dere får til noe fremover, vi har i hvertfall fått mange nye venner gjennom lokallaget! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra innspill Bjørn Erik !

 

Synes vi her i Telemark kan finne en dag. Sette opp en undersøkelse på hvilken dag, og hvilket sted.

 

Skal ta jobben med å sette opp to undersøkelser, som får stå en stund. Den dagen som får flest stemmer, blir dagen, og det samme ang sted vi velger som møteplass.

 

Even

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morro med et treff, bra å se dere tar inniativ:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Westby skal flytte litt biler i låven imorgen rundt 7 tiden. Ta turen de som vill :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Westby skal flytte litt biler i låven imorgen rundt 7 tiden. Ta turen de som vill :)

 

hvor er det hen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Even sier , Skotfoss :).. Omdalveien 55a

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er satt noen møtedag eller tidspunkt. Folk må gjerne komme opp med tid, sted og dato :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke du oppe noen tråder med akkurat det temaet?

kom d ikke no ut av de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et par ideer for 2013.. :) Det går ut på;

 

- Gokart på geiteryggen en gang i vår/sommer

 

- Noen foto treff der vi kjører rundt å tar litt bilder sammen

 

Har mange gode lokasjoner og ta bilder på, men alltid morsomere og være flere! : smil :

 

Kunne også vert morro å fått til noen faste treff datoer og plasser man treffes mot våren! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres meget bra ut Espen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi'n må nok bli hjemme, men regner med jeg tar en tur!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med folkens! Møte i Mars eller April? Saltet må vekk før jeg tar ut dronninga;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er første mandag hver måned i utgangspunktet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.