Klubbmateriell Trondheim m/omegn (Skiltplater og klistremerker)

Hva slags skiltplater trenger du?  

59 stemmer

  1. 1. Hva slags skiltplater trenger du?

    • Gammel type
      55
    • Ny type
      157


Anbefalte innlegg

Så hvis Jørn Valen eller en evt kasserer hadde giddet å ta kontakt hadde jeg blitt fornøyd! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater ?

Dere kan bestille på den nye klubb-shopen, Aksess. Jeg mener dere bør kunne betale litt pr plate til egen klubb-kasse, f eks kr 50,- pr stk. Kanskje dette kunne dekke litt dersom dere skulle leie den tomme garasjen i vinterkveldene. Kanskje ett lokallagsmøte pr mnd er i minste laget for den som det ikke passer for. Da er det lenge å vente til neste. Ved høyere fremmøte kan dere kanskje ha oftere møter. Det går også an å innvitere noen fra forhandleren (deler/utstyr/nyheter) hvis dere er "innendørs".

Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John Kopperud

Skiltplater ?

Dere kan bestille på den nye klubb-shopen, Aksess. Jeg mener dere bør kunne betale litt pr plate til egen klubb-kasse, f eks kr 50,- pr stk. Kanskje dette kunne dekke litt dersom dere skulle leie den tomme garasjen i vinterkveldene. Kanskje ett lokallagsmøte pr mnd er i minste laget for den som det ikke passer for. Da er det lenge å vente til neste. Ved høyere fremmøte kan dere kanskje ha oftere møter. Det går også an å innvitere noen fra forhandleren (deler/utstyr/nyheter) hvis dere er "innendørs".

Hilsen leder'n

 

Vi har to møter i måneden nå, og det føler i hvert fall jeg at er passe mye.

 

Ellers ser jeg ikke helt hvorfor vi skal betale for skiltplater om ikke andre gjør det, da virker det mer fornuftig å betale direkte for det som koster penger, slik som f.eks leie av lokale. (om det er slik at skiltplatene betales av alle andre så er dette naturligvis en annen sak - jeg forstod det slik på Ola at han har en del liggende nå, og jeg fikkav ham i dag)

 

Dette er i hvert fall min mening :-)

 

Forøvrig; Når det er så bra oppmøte som i dag - burde vi ikke forsøke å få til noe mer enn å 'bare henge'. (vi siste som ble igjen på McD drodlet litt om å få til en videokveld før jul, det blir sikkert en egen tråd om det)

 

Lokallagsleder er du her?! (siden du ikke pleier å være på torsdagstreffene lenger)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, dementi !

Dere kan IKKE bestille skiltplater hos Aksess ! Det er en annen produsent av disse. Vi skal forsøke å avklare saken. Flere lokallag benytter prinsippet at de betaler litt for sklitplatene for å styrke egen kasse. De skiltplatene dere har fått er betalt av hovedkassen og belastet kontoen "Støtte til lokallag" i regnskapet. Det kan jo være greit at det er "likhet for loven" i de ulike lokallag, men det betinger at det er valgt et lite styre med bl a kasserer og lokallags-konto. Nyetablert lokallag "Nord-Møre" har fulgt dette, noe vi i hovedstyret er greit. Dere kan jo, ved neste anledning, forsøke å få etablert noe lignende.

Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjentar meg selv nå, men jeg savner en mer aktiv lokallagsleder. Det er mange slike saker som dette som det er vanskelig å forholde seg til uten at de som på papiret bestemmer er tilstede. Hva kan vi gjøre med dette? Jeg har forståelse for at Jørn ikke kan møte så, men da kan det kanskje være en idé å vurdere at noen andre skal overta vervet?

 

Og missforstå meg rett; Jeg mener ikke at det er noe galt slik ting er i dag, men jeg tror det kunne blitt enda mye bedre om vi fikk bittelitt mer struktur på ting :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Praktiserer en gratisplate pr medlem jeg.

(er jo litt give or take inne i bildet og da)

Men synes det virker som en fair ordning,

og gått greit hittil.

Det er jo slik det er på Vålertreffet f.eks.

Forklarte dette for Bjørn B og han synes

det virket som en fornuftig praktisering.

Såvidt jeg vet har alle i lokallaget fått sin

ene plate nå.

 

Men, har jo også et lite dilemma når det gjelder

dette med kroner for platene. Tror IKKE det er

en god ting at jeg evt skulle gått og tatt 50kr pr

plate ut over gratisplaten og hatt liggende her.

 

1. Det blir usikker/tvilsom løsning.

2. Ikke vet jeg hvor de skal hen.

3. Vil ikke ta på meg kasserer ansvaret.

4. Jeg ANER ikke hvem som liksom er kasserer nå.

Lokallagslederen har jo ikke stukket snuten sin

inn her på lenge. Kanskje noe dere bør pushe

litt mer på John, følge opp fra styret sin side der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Jeg har forståelse for at Jørn ikke kan møte så, men da kan det kanskje være en idé å vurdere at noen andre skal overta vervet?

 

Eller at det eksisterende styret gjør seg godt tilgjengelig via

forumet da jeg egentlig tror ALLE medlemmene i lokallaget er

innom her og leser.

 

 

MEN, jeg fjerner innlegg omkring dette med lokalstyret etter DENNE posten da det da blir for of topic for klubbmatriell tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt forslag er :

Dere (som er aktive) innkaller til et "konstituerende" møte ganske snart. Dette forumet er sannsynlig tilstrekkelig. Blant de som møter, velges et 3-mann/kvinns(?) lokallagsstyre. Jørn MÅ møte opp hvis han ønsker å være med i dette nye lokallagsstyret. Hvis dere ønsker det, kan godt vervene være tidsbestemt, f eks 2 år på sekretær og kasserer, ett år på lederen. Da kan det forhåpentligvis bli litt kontinuitet også slik at ikke alle "faller fra" samtidig, selv om dette er mulig med dette prinsippet. Ihverfall er det slik at ikke hele hovedstyret kan forsvinne på ett og samme årsmøte. Dersom Jørn mener han ikke vil delta i det nye styret, er vel ikke dette helt katastrofalt, selv om han sitter inne med en del erfaring bl a fra et Lånke-arrangement. Når det gjelder Lånke, tror jeg et arrangement der med fordel kan skje med samarbeid mellom lokallagene fra Molde, Ålesund, Nord-Møre og Trondheim.

Stå på ! Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Kunne tenkt meg to skiltplater for nye skilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater får medlemmer kjøpt enten på klubb-shop'en eller på et møte i regi av lokallagsstyret. Hvor vidt det betales til lokallagsstyret avhenger av om dere trenger litt penger i kassen. Antatt pris pr stk hos lokallaget, kr 50,-.

Hilsen "meg".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg en skiltplate "gammel" type(som uansett er for liten og skiltet må spesial tilpasses : bh : ) og noen vwaudi-club merker : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vell hør med Ola om æ kan vær så snill å få mæ ei skiltplate te "ny"bila æ å, det e gammel type skilt på den da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skulle veldig gjerne hatt 2 stk gamle skiltplater.

når får du inn slike skilter da ?

og selvsagt ett sett med klistremerker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skulle veldig gjerne hatt 2 stk gamle skiltplater.

når får du inn slike skilter da ?

og selvsagt ett sett med klistremerker ;)

 

hva i alle dager har du gjort med de du allerede har fått?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva i alle dager har du gjort med de du allerede har fått?? : klø :

 

ene ble knust da jeg krasja fronten, andre er stjålet :(

 

klistremerkene er jeg ikke sikker på...

 

vil du ikke skaffe nye for meg ? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har alt liggende her...

Men jeg gir ingen garanti for at de nærmeste torsdagene passer

knallbra for å stille. Kommer litt mer tilbake til dette senere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klistremerker gratis?

 

edit: sorry. feil lokallagsforum. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er gratis.

 

Spør du BB, Arne W eller John på McD har de vel oftest litt liggende i bilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når tror du ca du kan komme med skiltplater da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

programmet mitt er 2 uker med eksamensforberedelser nå,

og så er det 2 uker med fadderuka som skal arrangeres...

 

Kan godt hende jeg er der torsdag, men kan godt hende

jeg garderer meg med å gi tingene til en annen så vi vet

det kommer frem en eller annen dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg tatt over Matriell-lageret. Det jeg har foreløpig er skiltplater og klubbstrimler. Bare send PM hvis noen vil ha. Gir beskjed hvis jeg får andre ting tilgjengelig for medlemmene i og rundt Trondheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite sidespørsmål mr Værnes;

 

skulle du lage et EGET banner for Trondheim lokallag? : klø :

Får jo dette av klubben sentralt om du får "bestilt" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite sidespørsmål mr Værnes;

 

skulle du lage et EGET banner for Trondheim lokallag? : klø :

Får jo dette av klubben sentralt om du får "bestilt" ;)

Tanken var å få pris fra noen som kunne produsere dette lokalt, for så å søke om støtte til det..

 

Har forstått det sånn at det ikke var så enkelt å få banner fra klubben sentralt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om Andreas Skotner eller Kjetil Bjørntvedt står for dette,

men kan jo være opp til en av de å forklare det nærmere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla folkens!!

 

Har da sjekket opp litt med mine kontakter;

 

Banner i svart farge, vanntett materiale (kan spyles :D) 7 års garanti størrelse 3x1,5meter valgfri tekst kr 2000,-

 

leveringstid; 1 dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.