Anbefalte innlegg

Håper alle husker møte onsdag 28. juli. Lurte litt på om vi kanskje skulle kjøre i gang noe grilling denne dagen i steden for pizza treff. Noen som har noen forslag? Hvis dere ikke hører noe blir møte på Pizzahuset som vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve å huske på dette denne gangen! Grilling hadde jo vært bra det! Men sted og slikt vet jeg ikke noe om..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det ikke blir på Pizzahuset, skal jeg legge ut en melding her, senest mandag kveld med tid og sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Åssen er med med tid og slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åh.. hehe, leste litt feil den meldingen som heine la ut. trudde han skulle komme med en tid uansett jeg..

Men da erre jo greit! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen

åh.. hehe, leste litt feil den meldingen som heine la ut. trudde han skulle komme med en tid uansett jeg..

Men da erre jo greit! :D

Nå må du huske det i morgen da og ikke glemme det igjen som sist gang da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møte blir i morgen onsdag 27. juli på Pizzahuset.

 

Jeg tar med kamera, så kanskje vi tar en liten svipp og fotograferer litt biler litt senere? Husk å komme med gode ideer i nærheten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Heine Matre

Møte blir i morgen onsdag 27. juli på Pizzahuset.

 

Jeg tar med kamera, så kanskje vi tar en liten svipp og fotograferer litt biler litt senere? Husk å komme med gode ideer i nærheten!

Ehh...er vel 28 i morgen ikke 27 Juli:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekkt å ha deg Christian! Det er 28. juli i morgen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.