Anbefalte innlegg

Bare lurte på Hva carvelle T4 skal ha for noe dekk??

 

Har alltid hørt at load index`n skal være 102, men på min står det 95 i vognkortet... Er kanskje pga. at det var enn minibuss opprinnelig??

 

Skal kanskje bytte til en annen caravelle men deter dumt hvis load index`n er 102.. er jo ikke så lett å få tak i hjul da... er mye enklere på 95 som jeg har nå..

 

Noen som veit noe om load index`n på caravelle???

Hva den er på forskjellige modeller? etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er det mye forkjellig der. Alt i fra modell til type. Det som står i vognkortet er det du bør følge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som står i vognkortet er det du SKAL følge. Mener at alle de lange utgavene har 102 i loadindex.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er jo greit nok det at jeg skal følge det da.... men da er det jo greit og ha bil som har så "lav" som mulig load index.. så det er mulig og finne hjul.... er jo ikke så lett og finne store hjul med load index på 102 da... og dyrt er det og...

 

derfor spiller det litt rolle når jeg skal bytte bil hvis jeg gjør det... kan nok hende jeg må bruke den jeg har da siden den har bare 95.. og da er det muligheter for noen store hjul..

 

så det er ikke noen som veit hva dem går etter da når dem skriver vognkortet...

 

hadde vært kjekt og visst hvem som har hva når jeg skal leite etter en bil...

 

Skal bygge bil i løpet av vinteren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.