Medlemmer i Sogn og Fjordane

Anbefalte innlegg

Nå er det på tide at folket fra Sogn og Fjordane begynner å engasjere seg her altså:fy:

Vi skulle no ha hatt et lokallag her i Førde også: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nok ikkje uenig me deg nei.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E nok ikkje uenig me deg nei.. :)

 

Endelig en som reagerer her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så kom til måløy 30juni - 1juli på treff da. Der blir det diskutert saker som det.

Der blir utstilling, konkuranser, fest på kvelden og mye moro!

Masse folk!

 

Påmelding: http://www.carplanet.nu/?side=treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig eg og at vi bør få oss ei lokal lag her i fylket og..

 

Treff i måløy e ikkje umulig at vi kan vere me på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg bare hengi som f... med å skaffe ny bil jeg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg blir nok ikkje ferdig til treffet.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg vil nevne til dere som ikke har byttet til region sogn og fjordane på hovedsiden:fy:

Bytt nå: vinke ::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt einig at vi burde få lokallag i S & Fj. og,vi ligg liksom i eit dødt område mellom klubbane Bergen,Molde og Valdres

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde kanskje ikkje vert så dumt å fått ett lokallag her i fylket nei:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må vi ikke sitte her å bare snakke om det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig i det! Noen som er klare for rudskogen i juli da? når kjører folk nedover, bosted osv? noen som kommer med noe gromt til da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet vi er en del fra måløyområdet som skal. regner med vi reiser natt til torsdag slik som i fjor, men dere fra førde kjører vel ikke samme vei som vi gjør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vell vært prøvd med et eget lokal lag før her tror jeg.

Men det er for få medlemmer i dette distriktet ifølge styret..

Noen som vet hvor mange vi er i S&F ??

 

Kanskje noen fra styret har en komentar til dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke det at det er for få medlemmer, men S&F strekker seg over ett ganske stort område så om det bare blir ett lokallag for hele fylket så blir det uansett mange som vil føle seg ekskludert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke det at det er for få medlemmer, men S&F strekker seg over ett ganske stort område så om det bare blir ett lokallag for hele fylket så blir det uansett mange som vil føle seg ekskludert.

 

Dette var da et ekstremt dårlig argument da vi pr dags dato ligger under valdres lokal lag.

Et mye større området og mange flere som føler seg ekskludert nå...

 

At vi får et eget i S&F er nå en begynnelse..

 

Edit:

 

Var litt rask på avtrekkeren... ser at vi nå har fått en egen region tilhørlihet på det forumet noe som er et bra utgangspunkt for utvilking av videre lokallag.

Trenger vi mer en et lokallag i Sogn og Fjordane ?

Er jo litt arbeid med styre osv... Er det noen meninger her ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg vil nevne til dere som ikke har byttet til region sogn og fjordane på hovedsiden:fy:

Bytt nå: vinke ::)

 

Har vell vært prøvd med et eget lokal lag før her tror jeg.

Men det er for få medlemmer i dette distriktet ifølge styret..

Noen som vet hvor mange vi er i S&F ??

 

Kanskje noen fra styret har en komentar til dette?

 

Som dere ser her er vi da noen medlemmer her i Førde:)

http://www.vwaudi-club.no/?s=members&postal_city=FØRDE

Og så er det ganske mangen som er veldi treige til å bytte region fra Oslo til Sogn og Fjordane på hovedsidene: bråk :

 

Så vist alle hadde fått det til kunne vi sikkert ha funnet ut ca hvor mange medlemmer vi er i fylket:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var da et ekstremt dårlig argument da vi pr dags dato ligger under valdres lokal lag.

Et mye større området og mange flere som føler seg ekskludert nå...

 

Litt vanskelig å forklare, men jeg som tidligere har bodd i måløy føler ikke at jeg ligger under noe lokallag i det hele tatt og jeg antar at jeg ville fått den samme følelsen om det feks ble dannet ett lokallag i Førde.

 

Men for all del, jeg har ingenting i mot at det blir dannet ett lokallag, men jeg tror det blir for langt å reise for mange på eventuelle temakvelder osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt vanskelig å forklare, men jeg som tidligere har bodd i måløy føler ikke at jeg ligger under noe lokallag i det hele tatt og jeg antar at jeg ville fått den samme følelsen om det feks ble dannet ett lokallag i Førde.

 

Men for all del, jeg har ingenting i mot at det blir dannet ett lokallag, men jeg tror det blir for langt å reise for mange på eventuelle temakvelder osv.

 

Det der er eg forsåvidt enig i men er vel bedre å ta en tur til Førde en gang i blandt enn reise til Valdres:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få til et lokallag her i fylket er vel null prob, er ikkje helt inne på ka det dreier seg om med tanke på arbeidsoppgaver til de som er i styre å slikt men vi er mange medlemmer herifra so det burde vel vere en smal sak:) og avreise til rudskogen blir kanskje natt til torsdag eller mest sansynlig natt til fredag siden vi har hotellrom fra fredagen. rekner med ei stooor kolonne med biler som skal nedover!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss eg ikkje tar heilt feil befinn majoriteten av medlemmene i S & Fj. seg i Måløy,Førde og Årdal.

Kva om vi får til eit hovudlokallag som vi kan kalle Førde (håpar sogningar og nordfjoringar ikkje tar seg nær av det,men gode grunnar for å kalle det førde lokallag er at: Førde er ganske sentralt og det finst mange bedrifter der som det sikkert går an å få til avtaler med: berge og Co,bilpleiehallen,førde bildeler, ice audio osv.) så kan vi lage to mindre avdelinger under førde som kan heite feks måløy og årdal eller fjordane og sogn eller noke slikt. Reknar med årdølene har kontakt med valdresgjengen som sikkert kan komme med noken gode tips anngåande dette,sikkert noken her som kan ta kontakt med hovudstyret å få litt relevant informasjon og ein del tips om korleis dette kan gjerast. Får vi dette til trur eg vi enkelt kan rekruttere fleire medlemmer i fylket,eg bur ikkje på store plassen,men her har det poppa opp ein god del VAG's i det siste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det mange gode ord:) Vi sku ha vore ein gjeng å fått dette her til snart: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nordfjord, sunnfjord og sogn lokallag kanskje? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg meinar fortsatt at Sogn og Fjordane lokallag skulle være greit ??

Treng vi alle dei små oppdelingane?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.