#26 Skrevet Oktober 20, 2007 Panservogn høres ut som en plan.. Kanskje 240 er en ide? Nei, det blir nok ikke aktuelt å bytte til no sånt.Er vel en bedre plan å få seg stasjonering på Hamar så jeg slipper å pendle Men. Det tar nok tid. Hørtes ut til at gutta på Bilskaden ikke hadde tid til å få den klar igjen før over neste helg. jaja,bare og kjøre leiebil da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 20, 2007 Kommer nok til å gjøre å det vett Ruller nok noen tusen denna rotta der å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 30, 2007 Åssen går det her da? Fått igjen bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 30, 2007 Får att Touran i mårra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 30, 2007 Får att Touran i mårra Fett! Det blir bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 30, 2007 Satse på at jeg får ha den ei stund nå da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 30, 2007 Satse på at jeg får ha den ei stund nå da.. Parker og la den stå hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...