#1 Skrevet Oktober 16, 2007 Har noen spørsmål eg håper på folk kan svare på 1. Kjøpte meg nye dynaom pga den hadde tatt kveld.. Monterte den osv.. Startet bilen og alt så ut til å være på stell Stoppet bilen starte den en gang til og da ladet den ikke Stoppet og startet bilen noen ganger. Plutselig ladet den igjen.. Hva kan det være..??? 2. Bremsvæske lyse eller no ka det er blinker og piper.. Har nok med bremsevæske på .. Hva kan det være.?? Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2007 1: Er reima for slakk? Har strammeren glidd et par hakk kanskje? 2: Hvis det kommer kun når du bremser forholdsvis hardt så kan det være bomba di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2007 piper å blinker når eg startet bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2007 Høres ut for meg som at det er føleren som sitter i bremseveske beholderen som tuller med deg der... Kjørt vag-com da ? da finner du værtfall ut hvor feilsingnalet kommer fra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2007 piper å blinker når eg startet bilen Dette skjedde, skjer på min og.. Er nok føleren i bremseveska ja, hvis jeg trykker på den reset knappen eller hva det er i motorrommet oppe på tanken så kommer pipet og blinkinga igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2007 Tror nok det er føleren.. Må vel bytte hele beholderen da vel ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2007 Holder å bytte lokket.. Min er lik når den har stått en stund (ca ett døgn..), da piper den og står i. Om bilen har vært startet en gang eller to får jeg ikke noe varsel. Regnet med det var bomba siden det kun kommer når bilen har stått en stund, men kan det være bremsevæske-beholderen alikevel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...