#1 Skrevet Oktober 16, 2007 Noen som vet om et bilopprettingsverksted i Trondheimsområdet som kunne vært behjelpelig med kjøp av av en kondemnert bil? Som i tillegg lar meg demontere og skifte noe karosserideler selv. Bilen har kollisjonsskade foran og må rettes i jigg. Tips mottas på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2007 Hør med Autocaross da på Heimdal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2007 Dahle Bil på Selsbak er greie karer, og ikke minst flinke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2007 Dahle Bil på Selsbak er greie karer, og ikke minst flinke! Har pratet med dem, de skulle se på bilen. Er visst vanskelig å få lov til å gjøre noe som helst selv, da de står som ansvarlig for alt som blir gjort. Har vært gjort massevis av ganger før, men biltilsynet hadde visst strammet inn på dette i det siste. Blir jævlig dyrt skal oppretterverkstedet gjøre absolutt alt av småting som å demontere og montere panser/fangere/lykter/dashbord osv osv. Jeg tenkte jeg skulle gjøre det meste av demonteringen selv og la dem ta seg av all retting av bilen, men blir visst vanskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...