instrumenter på transporter

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor instrumentene på min transporter (91mod) ikke fungerer?

dvs tankmåler og motor temperatur fungerer ikke.. de kan fungere en sjelden gang men ligger som oftes i "bånn".

Noen som kjenner til problemet? har vært borti flere som har vært sånn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det en T3 eller T4?? fikk jo begge som 91 modell!!

På min T3 var det jordingsfeil et eller annet sted som jeg ikke fant ut av, men plutselig virket temp og tankmåler etter en uke!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det en T3 eller T4?? fikk jo begge som 91 modell!!

På min T3 var det jordingsfeil et eller annet sted som jeg ikke fant ut av, men plutselig virket temp og tankmåler etter en uke!!

Det er T4 jeg har..noen tips??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

råder til å sjekke jording og sikringer, evt. kontakter i og utenfor instrumentene, dette er nok noe elektrisk som er feil her!!

Ellers så har du jo bussfolka på http://www.vwbus.no også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% sikkert sprukne loddepunkter inni instrumentet. Demonter og åpne opp instrumentet. Delen med tank og tempmåler + delen med turteller trekkes rett opp fra instrumenthuset. Så er det bare å leite etter sprukne loddepunkter og lodde disse på nytt. Et forstørrelsesglass er en fin ting å ha, da punktene er små og man får vondt i øya etter å ha mysa lenge nok på dem. Er du ikke så stødig i lodding selv, så skaff hjelp.

Har iallefall gjort dette på mange selv. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.