#1 Skrevet Oktober 16, 2007 Nytt medlem på forumet her som nettopp har kjøpt seg en A4 2004 mod (2 uker siden). Det er en avant tdi 130 Hk. Bilen ble kjøpt av en bruktbilforhandler som importbil. Men da jeg skulle bruke varmen i førersetet for første gang viste det seg at noe var galt. Merket etterhvert at det ble veldig varmt under baken og det luktet brent. Jeg slo selvfølgelig av varmen med en gang, men det var for sent. Det hadde blitt brent et lite hull i venstre sidestøtte (har sportsseter). Noen som vet om dette kan dekkes av noen form for garanti/reklamasjon? Regner med at hele setet må byttes, og det er sikkert ikke billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2007 Om hullet har komt i venstre sidesøtte virker det nesten som om det er en sigarett glo som har lagt hullet... Er vel ikke varme i sidestøttene, Kun i sittepute+rygg??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2007 Hullet var ikke der før varmen ble påsatt, men var der etterpå så det er 100% ikke noe sigarettglo som har forårsaket det. Er sidestøtten for sitteputen jeg mener på og ikke i ryggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2007 Dette er et vanlig problem med biler fra VAG. Har vært borte i det samme problemet selv, men det var på en Polo. Det ble plutselig sinnsykt varmt på låret og etter det så var det brent hull. Jeg fikk nytt sete. Det er mange tilfeller av dette selv om Møller ikke selv vil erkjenne dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2007 En venn av meg har faktisk opplevd at hele sete har begynt å brenne. Dette var ikke på noe VAG produkt, men uansett ganske skremmende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2007 Vet om et tilfelle hvor det var en Caravelle med barnestol i pasasjersetet hvor det tok fyr med barne i setet. Er kortslutninger i varmeelementet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...