Varmesete førerside har brent hull på setet.

Anbefalte innlegg

Nytt medlem på forumet her som nettopp har kjøpt seg en A4 2004 mod (2 uker siden). Det er en avant tdi 130 Hk. Bilen ble kjøpt av en bruktbilforhandler som importbil. Men da jeg skulle bruke varmen i førersetet for første gang viste det seg at noe var galt. Merket etterhvert at det ble veldig varmt under baken og det luktet brent. Jeg slo selvfølgelig av varmen med en gang, men det var for sent. Det hadde blitt brent et lite hull i venstre sidestøtte (har sportsseter).

Noen som vet om dette kan dekkes av noen form for garanti/reklamasjon? Regner med at hele setet må byttes, og det er sikkert ikke billig : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om hullet har komt i venstre sidesøtte virker det nesten som om det er en sigarett glo som har lagt hullet...

Er vel ikke varme i sidestøttene, Kun i sittepute+rygg???????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hullet var ikke der før varmen ble påsatt, men var der etterpå så det er 100% ikke noe sigarettglo som har forårsaket det. Er sidestøtten for sitteputen jeg mener på og ikke i ryggen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et vanlig problem med biler fra VAG. Har vært borte i det samme problemet selv, men det var på en Polo. Det ble plutselig sinnsykt varmt på låret og etter det så var det brent hull. Jeg fikk nytt sete. Det er mange tilfeller av dette selv om Møller ikke selv vil erkjenne dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En venn av meg har faktisk opplevd at hele sete har begynt å brenne. Dette var ikke på noe VAG produkt, men uansett ganske skremmende

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om et tilfelle hvor det var en Caravelle med barnestol i pasasjersetet hvor det tok fyr med barne i setet. Er kortslutninger i varmeelementet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.