Anbefalte innlegg

Har søkt litt rundt om problemet mitt men fant ikke noe som hjalp meg.

Byttet tenningsbryter i golfen for noen uker siden og tenkte at dette skulle bli deilig at bilen ikke skal stoppe til tider og utider. Men, for en uke siden så stoppa bilen to ganger på hundre meter. Alt i bilen døde, og oljelampa og batterilampa lyste. Slo av anlegget og venta i ca 20 sekunder før jeg prøvde å starte bilen. Den starta opp og jeg kjørte videre da den plutselig stoppa igjen. Merkelig tenkte jeg og venta i 20 sekunder før jeg starta bilen igjen og kjørte videre..

Og i går skjedde der samme igjen!

Noen som vet om noe annet det kan være? Dårlig batteri? Tenningsfordeler eller no sånt?

Er en 97 mod 1,6 golf..

Hjælp?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. dama hadde problem med sin golf 3 97 mod. Da var det ett av relè`ene i sikringsboksen som holdt på å ta kvelden. Husker f...n ikke hva det heter der releet : mad : Er vel det som styrer tenning ellernoe sånn :o

bensinpumpa? summer den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. dama hadde problem med sin golf 3 97 mod. Da var det ett av relè`ene i sikringsboksen som holdt på å ta kvelden. Husker f...n ikke hva det heter der releet : mad : Er vel det som styrer tenning ellernoe sånn :o

bensinpumpa? summer den?

Kommer ikke no summing fra bensinpumpa nei. Mulig at den kan være tett mener du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp. vært borti det før, ikke nødvendigvis tett, men rett og slett defekt Prøv å gi tanken ett dunk under og høre om pumpa begynner da..De har en tendens til å "sette" seg..Må byttes da

kan jo også sjekke om det klikker i releene når du slår på tenninga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coil? Om du har mulighet så få kjøpt deg en kjølespray og prøv å kjøle den ned da bilen har stoppa. Starter den igjen tvert da er antakelig coilen defekt. Er iallefall et ikke helt ukjent problem på golf 3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coil? Om du har mulighet så få kjøpt deg en kjølespray og prøv å kjøle den ned da bilen har stoppa. Starter den igjen tvert da er antakelig coilen defekt. Er iallefall et ikke helt ukjent problem på golf 3.

Kan prøve det neste gang den stopper!

Kjølespray selger de vel "overalt"?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.....det var det da....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Airbag i bilen? relee der har det med å gi disse symptomene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Airbag i bilen? relee der har det med å gi disse symptomene.

Har airbag ja.

Men kommer til å ta en tur opp til Møller i morra og høre med de. Blir litt dumt å bytte ut en haug med deler uten å vite hvem av dem som faktisk er defekte:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter en 10'r på det rellet koster under 100 lappen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen "innlagt" hos møller. Den stoppa fire ganger på vei til skole i stad på ringveien! Så hvis noe så en bil stå i venstrefeltet med gulblinken på så var det meg.. Hurrah!

Er så drittlei den stoppinga! Så de skal ringe meg når de finner ut hva som er feil med bilen.

Da er det bare å vente..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bilen "innlagt" hos møller. Den stoppa fire ganger på vei til skole i stad på ringveien! Så hvis noe så en bil stå i venstrefeltet med gulblinken på så var det meg.. Hurrah!

Er så drittlei den stoppinga! Så de skal ringe meg når de finner ut hva som er feil med bilen.

Da er det bare å vente..

Hadde samme problemet med min 96 golf 1.6 og da var coilen defekt... til slutt stoppet bilen for godt.

Coilen koster vel 1500 elns... har en tilovers da men det er kanskje litt sent om bilen allerede er på Møller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet med min 96 golf 1.6 og da var coilen defekt... til slutt stoppet bilen for godt.

Coilen koster vel 1500 elns... har en tilovers da men det er kanskje litt sent om bilen allerede er på Møller

Setter en finger på coilen jeg også, men takk skal du ha uansett: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, jeg har hatt ett lignende problem. Men min bil stoppet ikke, den begynte med å på en måte kvele seg. Men den gikk, dette km litt til og ifra. På min så var det ett inslagsrele som var dårllig. Ene releet som hadde en lodding som hadde gått opp. Loddet sammen igjen og så gikk den som ei kule igjen. Tror det sto nr10 eller 11 på releet. Kjører selv en Golf3 2.0l 16v, som forøverig er under ombygging. Kan leser mere om her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=91590

Spent på å høre om det var releetet som er gåent hos deg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det også kan være spenningsregulatoren på dynamoen: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bensinpumpen i tanken har en tendens til å dø tidlig på mk3.

å da stoppern.... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funnet ut hva det var?

Var oppe der i stad for å sjekke bilen.. De hadde ikke rørt den engang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært å henta bilen! Og det var coilen som ødelagt.

Er utrolig deilig å tenke på at golfen ikke skal stoppe mer(bank i bordet, 7, 9, 13):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.