#1 Skrevet Oktober 16, 2007 Har akkurat fått en slik i innbytte på en tidligere bil. Den har chip fra ES og en åpen BOV. Nå er planen å ta bort denne å gå tilbake til den originale ventilen. Noen som kan komme med et tips på hvordan den ser ut og hvor den står? Er litt fremmed med disse bilene/motorene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2007 er det slik motorrommet ditt ser ut? isåfall så sitter den vel jævli klønete plassert i front nede mellom motor og radiator? omtrent rett ned for panserlåsen din.. er hvertfall slik på a4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2007 Ser kjent ut dette ja, hvordan ser denne ut da. vil tro den er fjernet når det står en åpen dump frammi der? Er de originale greie nok, eller lønner det seg å kjøpe noe "sterkere"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2007 Strengt tatt er den originale grei nok den. Mange velger å skifte den ut med f.eks en alu-ventil fra Forge motorsport ifm. trimming da den skal være sterkere/tåle mer trykk. Er det satt på åpen ventil regner jeg med et av uttakene til den originale ventilen er plugget. Den originale har som du kanskje har skjønt utav navnet resirkuleringsventil, to store tilkoblinger pluss en liten for vakum. Er det likt som på a4 ( noe jeg tror det er ) så sitter den i området her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2007 Herregud, det var jo litt av en plassering da. Får sjekke etter jeg får den fra drivknute bytte. Takker for hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2007 slik ser i allefall den orginale ut: tror du skal kunne se den hvis du titter ned i forkant av motor, hvis det står en åpen ventil der så er den sikkert "chromma" eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2007 Ok, da har jeg noe å gå etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...