Anbefalte innlegg

Idag skjedde det utrolige, var ei gammel kjerring som var borti S4n min i bakfangeren, ble ikke stor skade men et par små riper, ser ut som de er for dype til og bone/polere vekk. Hva ville dere gjort? Tatt skademelding og fått forsikringen hennes til og dekke det? Tok skiltnr og er klar til og stikke til Lensmannen imorgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med henne først å fremst.

 

Få fangeren omlakket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvem det er, sto for langt unna til og ta henne igjen og når jeg så skaden så var hun vekke, var kjapp nok til og få skiltnr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er jo ulovlig å stikke av uten å gi beskjed da så, men kansje tatt komtakt me henne først om du får de til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,skal prøve, virka nesten som om hun ikke var så oppegående, var den vanlige sluringa på clutchen hørte jeg når jeg kom bort og hu så litt vims ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det ordna!:D Skal innom verksted imorgen og få pris på lakkering:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme skjedde meg idag: bh :

Jeg skrev skademelding og kommer til å kontakte forsikringsselskapet i morgen. Han som kjørte i meg bakfra mente på at de merkene jeg fikk på bakfangern må ha vært der,men det har de f##n ikke: mad :

 

Han hadde ikke kasko forsikring på bilen sin,så kansje ikke så rart han prøvde å slippe unna:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres kjent ut...at de prøver seg med at skadene ikke var der.

Hadde en som påstod han knapt hadde merket han rygget på meg, og i tilfelle hadde han ikke vært mer borti enn den kraften som skal til for å bøye ett SUGERØR! For en presis angivelse av kraft!

Om en er i stand til å kjenne en kjører på ett sugerør, skal en være bra følsom. Og det var ikke personen som kjørte på meg, for i følge vitne stod bilen og gynget etterpå.

Og om ett sugerør klarer å presse inn fangeren, frykter jeg neste gang jeg treffer ei humle i 100!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme skjedde meg idag: bh :

Jeg skrev skademelding og kommer til å kontakte forsikringsselskapet i morgen. Han som kjørte i meg bakfra mente på at de merkene jeg fikk på bakfangern må ha vært der,men det har de f##n ikke: mad :

 

Han hadde ikke kasko forsikring på bilen sin,så kansje ikke så rart han prøvde å slippe unna:p

 

kondolerer. men hva tenkte personen på da han sa det da? visst han så bilen bakfra, må han da ha sett at den sto i ro? så her er det nok en som prøver å ro seg vekk ja!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja: rolleyes

 

Jeg sto stille å ventet på grønt lys jeg.han mente på at det var sola sin skyld at han ikke så meg...

Ble ikke noen bulk eller sånn,men ble noe stygge riper og sår skader.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja: rolleyes

 

Jeg sto stille å ventet på grønt lys jeg.han mente på at det var sola sin skyld at han ikke så meg...

Ble ikke noen bulk eller sånn,men ble noe stygge riper og sår skader.

 

det var nå bra! ordner seg sikkert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han får sende regninga til sola da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble rygga på i helga selv, en 18-åring med førerkort siden torsdag som rygga inn i bilen min OG bilen til søstera mi. Jeg fikk riper på hjørnet og dermed hellakkering av fangeren, søstera mi fikk hengerfestet tvers gjennom bakfangeren sin. Ålreit at han skrev to skademeldinger uten å krangle, var vel litt for mange vitner på 24-timern på Hamar den kvelden:p

Ufattelig kjipt på mange måter når sånt skjer da, men da får man da fiksa evt andre småskader i samme slengen da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant folk gjør opp for seg så er det knall, men når de skal vri seg unna eller bare skal stikke av og uten og si ifra så skulle de hatt i ræva med sløv øks! Men hu som tok meg merka det ikke,men ville gjøre opp for det når jeg og brodern banka på idag. Så hu var jo hyggelig nok:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe , du måtte ha med brodern til å passe på deg så den slemme dama ikkje ga deg juling? : haha :

 

Men OT: Bra det ordna seg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :

Hehe , du måtte ha med brodern til å passe på deg så den slemme dama ikkje ga deg juling? : haha :

 

Men OT: Bra det ordna seg : smil :

 

men hva sa hu d du tok kontakt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Greit og ha 100kg muskler med seg:P Men hu er naboen hans så var litt greit og bare dra han med;) Men når jeg tok kontakt så sa hu at hu ikke hadde merka noe, men jeg så tydli at hu hadde tryne på focusen sin godt i ræva på S4n min! Og hadde et vitne med meg og så, men hu måtte bare beklage sa hu og nå venter jeg på tlf fra verksted på pris på lakkering av bakfangeren. Så er rimelig fornøyd, får lakkert hele bakfangeren opp igjen uten noe kostnad, får tatt litt annet småtteri samtidig:D Men gubben hennes var ikke så blid:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme skjedde meg idag: bh :

Jeg skrev skademelding og kommer til å kontakte forsikringsselskapet i morgen. Han som kjørte i meg bakfra mente på at de merkene jeg fikk på bakfangern må ha vært der,men det har de f##n ikke: mad :

 

Han hadde ikke kasko forsikring på bilen sin,så kansje ikke så rart han prøvde å slippe unna:p

 

Om han har kasko eller ikke har vel null niks å si for skadene på din bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme skjedde med meg... Var ikke tilstede når det skjedde! men vedkommende hadde lagt igjen lapp med tlf. nr og navn! Bra at det er noen som vil gjøre opp for seg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at det er noen som vil gjøre opp for seg! :)

Absolutt! Ting skjer, men det er betrtyggende når folk ikke motarbeider en kinkig situasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.