Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvorfor lysa i dørene til min passat 3bg skrur seg på en stund etter at jeg har låst dem? Virker som det skjer samtidig som alarmlyset begynner å blinke : klø : Er led pærer om det har noe å si?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lysa i døra?

Den som er under døra som er der for og lyse opp når du skal inn/ut av bilen?

Den som lyser opp det elektriske brytern for vindushevinga?

Den som man styrer elektriske speil med?

Fremme eller bakdører?

Er kanskje litt "kvass" men er flere lys der?, har 3b selv så er vel kanskje noen andre lys der men jeg skjønner ikke vilket lys du mener..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på de under døra som lyser når du skal inn og ut av bilen. Ser de går på samme sikring som sentrallåsen så kanskje et rele eller noe sånn? De skrur seg av når døra lukkes, men kommer på når jeg låser bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok:D Tipper dette er pga at vis du låser bilen og har en passasjer som ikke har lukket døra fortsatt skal se hvor han/henne står.

Jeg låser ofte bilen før passasjeren min har lukket døra igjen og da er det ofte greit med lys når ho skal f.eks ta ut en handle pose får så å smekke igjen døra som allerede er låst..

Veit ikke om dette ga deg noe svar men:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår hva du mener, men her skjer det når alle dørene er igjen å rett etter at jeg har låst. Får gå ut å bytte de diodene å se om det er noen forskjell med de pærene som skal være der : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Taklyset skrur seg heller ikke av ser jeg. Så da er det vel bryteren til lyset som er gal? Og den sitter vel i låsen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sensor i dørene ? evt låsen da?

vet en kompis sliter med dette på sin Golf IV

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet her var at comfortstyreenheten var ødelagt av vann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.