Støy på radio med xenon lys

Anbefalte innlegg

Slitter med at jeg får mye støy på raioen i bilen når jeg bruker xenon lysene, detter er ettermonterings kit, bilen er en passet 00. ER akurat som radio signalet blir dårlig når jeg bruker lysene, noen flere som sliter med det samme? Kan løsningen være å jorde ballasten bedre? eller er det komponent feil i ballasten som genererer denne støyen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slitter med at jeg får mye støy på raioen i bilen når jeg bruker xenon lysene, detter er ettermonterings kit, bilen er en passet 00. ER akurat som radio signalet blir dårlig når jeg bruker lysene, noen flere som sliter med det samme? Kan løsningen være å jorde ballasten bedre? eller er det komponent feil i ballasten som genererer denne støyen?

IKKE la ballasten/holderen til ballasten ligge inntil chassiet på bilen,strips fast ballastene til bilen men bruk gummimatte elns så du ikke får overslag i fra ballastene.Jeg har selv opplevd dette,hjalp når jeg fikk en 5mm gummimatte i mellom ballastene og bilen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problem jeg også, har 5 forskjellige xenonkitt å det ene lager sånne problem. Skal prøve med gummimatte trikset jeg også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette problemet har jeg også, skal prøve å legge noe under ballasten selv.

Takk for tipset,har irritert meg grenseløst lenge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm det var ikke dumt, får teste det å se om det hjelper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det prøvd, det hjalp litt virker det som men ikke nok. Er det mulig å støy isolere de på noen måte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det prøvd, det hjalp litt virker det som men ikke nok. Er det mulig å støy isolere de på noen måte?

Hmm,det virker rart,da vet jeg ikke gitt. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å pakk ballasten inn i alu-folie. Gjorde dette med et par ballaster vi har slitt med støy fra på jobben,og det funka som krutt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.