#1 Skrevet Oktober 16, 2007 Heisann!! Var ute å kjørte her en dag, da eg på en rett oversiktelig strekning jeg ville tømme noen gir. Lå i 4.gir på 1.5bar da trykket forsvant på et øyeblikk Puff sa d å null trykk... Bilen er starter lett å går på alle sylindre. Oljetrykk, vanntemp å alt er 100%. Kan ruse bilen opp på turtall, men vil ikke stort over 2000omd ved belastning. Og ryker sort ved belastning. Får 0 i ladetrykk. Hva tror folket???? Lekkasje??Blåst turbo?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2007 Høres ut som en skikkelig lekkasje. Sjekk over alle slanger du. (her snakker vi en SKIKKELIG lekkasje) Sett trykk på systemet så hører du også fort hvor det lekker. Kanskje du har glemt en slangeklemme? Sprekt slange? Sprekt IC? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2007 Ok, bilen står på verksted nå. Sa de sko ta ut feilkoder og sjekke for lekkasjer.. Får se hva de finner:) Om andre har gode teorier om hva som er galt så mottas de med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2007 Anyone???? Kan det være wastegate eller boostcontrolleren????? Eller er det rimelig sikker på at det er lekkasje. Fikk kun feilkoe på lmm. Selv om den trøbler så skal vel ikke ladetrykket forsvinne??? Hjelp mottas med stor takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2007 Tipper du har en lekasje på trykksiden din jeg også, turbotrykket forsvinner ikke helt hvis turboen er gåen, da må den i såfall ha falt helt av:p Kan være andre ting som gjør at du ikke får ladetrykk, men da skulle bilen oppført seg annerledes enn det du skriver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2007 Hvis du har konstant 0 i ladetrykk, har du en feil på slangen(e) fra manifold til ECU. Mener det er noen overganger ved torpeoveggen. Hvis det er en sprukket slange på trykksiden, skal den være fullstendig kapput, for at du skal få 0 bar ladetrykk. Bør være enkelt å lokalisere. Har selv hatt en 5cm flenge i slangen rett etter turbo. Jeg fikk da omtrent normalt ladetrykk (chip 1,4bar), men turboen hylte som en gal, og gikk dårligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2007 Slange som hadde hoppet/sklidd av.. Ny Kraftigere klemme blir montert. Takk for innspill/hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...