#1 Skrevet Oktober 17, 2007 Hva stemmer du for: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2007 Hadde ikke emblemer på forrige bilen og var fornøyd med det.. Men er ikke det at det er stygt å ha bak på denne Touranen heller! Bare... hm? Si din mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg mener helt klart uten emblemer, tok selv av emblemene på passaten min i helga. Lettere og holde rent også, ikke lett å få vasket og polert ordentlig rundt bokstavene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg har samme bil og synes at sort Touran blir veldig tung bak uten noe blankt, så jeg har gått motsatt vei med mer blankt (list og skiltramme). Bilder sist i denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=90396&page=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg synes den var penest uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2007 Ja til emblem, ja til kromlist. Kunne kanskje tatt av "2,0" emblemet og latt TDI stå?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2007 Da er alle emblemer av... Helvettes jobb, menmen! Synes det er verdt det, som i første post. Lettere å holde rent og blir da penere. Men helt klart ikke feil slik bilen til Terje R ser ut. Ble meget bra! Men valgte selv forrige uke en helt svart skiltplate, så passet godt uten emblemer.. -Eneste nå er om jeg vil ha no slag av beskyttelseslist på fangeren bak.. hm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2007 Takker! Hvis du først har gått for kromfritt ville jeg kanskje brukt transparent folie på fangeren? Sett med 5 stk koster "ingenting" på ebay. Hvis det er beskyttelse du skal ha, og ikke pynt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2007 ville tadd bort emblemene:) finest uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2007 Da er alle emblemer av...Helvettes jobb, menmen! Synes det er verdt det, som i første post. Lettere å holde rent og blir da penere. Men helt klart ikke feil slik bilen til Terje R ser ut. Ble meget bra! Men valgte selv forrige uke en helt svart skiltplate, så passet godt uten emblemer.. -Eneste nå er om jeg vil ha no slag av beskyttelseslist på fangeren bak.. hm? Hvilken metode brukte du siden du mener det var en hel%#"¤# jobb? Syntes det gikk enkelt å pelle bort bokstavene, først skjære bort bokstavene med tynt fiskesnøre, spraye på sitrusrens, la virke i 5 min, ta bort rester med en mf, polere --> ferdig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 23, 2007 Brukte varmepistol og sitrusrens.. Var egentlig sitrusrensen jeg var minst fornøyd med!! Men ble bra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2007 Stemmer for uten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...