Anbefalte innlegg

heisan, holder på å bytte til en s6 maskin i min 80 2,3q avant(som eikkert noen har fått med seg: flau :) Har skrudd på 3b svinghjulet. Men kom da til å tenke på at jeg vill ikke ha den jobben med å skifte clutch med engang! orginal clutchen så god ut den, men bytter uansett. Og når jeg først skal bytte, så lurer jeg på om s2 3b clutchen passer? Er tross alt endel hester mer det er snakk om og. Ser ingen grunn til at den ikke skal passe....?

Uansett veldig takknemlig for svar da ting begynner å krype sammen og det er en bestillingsdel...

Mvh

ps: har søkt men fant mange rare svar og sammensetninger av forsjellige biler clutcher svinghjul osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clutchen fra 3B passer rett på men du kan ikke bruke svinghjulet fra NG-motoren. Mangler triggerpinne til sensoren for tenningstidspunktet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clutchen fra 3B passer rett på men du kan ikke bruke svinghjulet fra NG-motoren. Mangler triggerpinne til sensoren for tenningstidspunktet.

kjepeflott, takk for svar... vist du hadde lest godt nok så hadde du sett 3b svinghjul:P(s2 som du vet hehe)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.