Deaktivere slitasjevarsler for bremser, A100 C4

Anbefalte innlegg

Etter jeg hadde av fjærbeina sist får jeg av og til varsel i Autocheck om slitte bremsebelegg. Har gitt opp å finne ut hvor bruddet ligger, så lurte derfor på om noen vet hvor på instrumentpanelet punktene som må kobles sammen ligger? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slitasjevarslere på alle 4 eller bare en?

På frua sin A3 01 mod er det bare varsling forran på venstre side.. Den begynte å pipe for ikke lenge siden og det var bare kablene ned til belegget som hadde liggi intill skiva og blitt slitt av.. Tok av pluggen og tvinna sammen ledningene + krympestrømpe så ble det stille.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter jeg hadde av fjærbeina sist får jeg av og til varsel i Autocheck om slitte bremsebelegg. Har gitt opp å finne ut hvor bruddet ligger, så lurte derfor på om noen vet hvor på instrumentpanelet punktene som må kobles sammen ligger? : klø :

tips: kapp ledningene og spleis de i motorrommet, da bruddet oftest er i hjulhuset en eller annen plass:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.