#1 Skrevet Oktober 17, 2007 Etter jeg hadde av fjærbeina sist får jeg av og til varsel i Autocheck om slitte bremsebelegg. Har gitt opp å finne ut hvor bruddet ligger, så lurte derfor på om noen vet hvor på instrumentpanelet punktene som må kobles sammen ligger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2007 Er det slitasjevarslere på alle 4 eller bare en? På frua sin A3 01 mod er det bare varsling forran på venstre side.. Den begynte å pipe for ikke lenge siden og det var bare kablene ned til belegget som hadde liggi intill skiva og blitt slitt av.. Tok av pluggen og tvinna sammen ledningene + krympestrømpe så ble det stille.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2007 Etter jeg hadde av fjærbeina sist får jeg av og til varsel i Autocheck om slitte bremsebelegg. Har gitt opp å finne ut hvor bruddet ligger, så lurte derfor på om noen vet hvor på instrumentpanelet punktene som må kobles sammen ligger? tips: kapp ledningene og spleis de i motorrommet, da bruddet oftest er i hjulhuset en eller annen plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...