#1 Skrevet Oktober 17, 2007 Har no montert på coilover kittet mitt og vart veldi fornøgd med det, heilt til 5 dager senere. For da begynte noke å lage lyd når eg svinger,høres ut som gummi som gnikker mot ett eller annet, denne lyden er der uansett om eg kjører eller står still og vrider på rattet. Noken som kan tenke seg ka dette kommer av?? På forehand takk Odd Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2007 Det er ikke en sprukket mansjett du har da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2007 sprukket mansjett på ka i tilfelle? Skal mekke litt imorga so kanskje eg finner noke da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2007 Det lager ikke akkurat gummi lyd, men du har skjekka at det er nok servo olje på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2007 Nei det har eg ikkje sjekket.. Men litt rart att det skal lage slik lyd da,men ska sjekke det ogso imorga.. Visst eg finn ut noke so blir det postet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2007 Mulig det er noen av bærekulene dine på en av armene i forstillinga som har gått seg tørre, da lager det knirkelyd, meget irriterende!! Bare å bytte armen som lager lyd.. Kjør bilen opp på bukk og forsøk å vri på armene med en rørtang eller lignende for å lokalisere hvor den kommer fra.. er som oftest en av de nederste armene som begynner på den måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2007 Sjekka om tårn gummian/lagran e rett vei, eller på plass??? har vært borti at disse lager lyd hvis de ikke er skikkelig påå plass.. Kjøpte meg en bil med slik lyd når jeg svingte, da var disse montert feil vei, utruli nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2007 Når du skriver feil vei mener du oppned?? Desse lagera kan no vel berre vrides rundt? stemmer ikke det? Visst det kan lage lyd so kan det godt hende det er der ifra,for eg tenkte ikkje over ka veg eg satte dem på.. Det er ivertfall ikkje bære bruene for da skulla det vel blitt lyd på humper, på min er det lyd kun når eg vrir på rattet.. Takk for gode tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2007 bærekulene nede kan lage utrulig høg knirkelyd berre ved å svinge på rattet!! Skifter ofte desse på jobb pga knirk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2007 Når du skriver feil vei mener du oppned?? Desse lagera kan no vel berre vrides rundt? stemmer ikke det? Visst det kan lage lyd so kan det godt hende det er der ifra,for eg tenkte ikkje over ka veg eg satte dem på.. Det er ivertfall ikkje bære bruene for da skulla det vel blitt lyd på humper, på min er det lyd kun når eg vrir på rattet.. Takk for gode tips:) Vet ikke, bare ett tips. VETihvertall at det kan bli en rar og vanskelig lyd og finne ut av=) Har opplevd det selv, ikke med en a4/s4 men det var litt av et hodebry før jeg fant ut: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...