#1 Skrevet Oktober 17, 2007 Har et lite problem med coupe'n min. Når låsevaierene sitter fast montert på innvendige dørhåndtak så får jeg ikke låst bilen.. Så fort jeg tar dem av så virker det... Noen tips? Kan ikke se at vaierene har tatt noen skade eller fått noen knekk på seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2007 Hehe, hadde det samme problemet på bilen til samboeren i helga Øyvind! En Coupe Q typ 89 Var at jeg hadde satt den kabelen/wiren i feil hakk, og da var det drag i wiren, så da fikk jeg ikke låst bilen.. Hadde faktisk gjort dette på begge sider Tok dette av og satt det i riktig posisjon og dermed var det fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2007 Hei du! Som du ser så lever gamlebilen din enda... Hehe... I feil hakk sier du... Feil hakk i innerhåndtaket? Kan ikke se at det finnes noen annet enn en mulighet til å feste disse... Hmmm: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2007 Hei du! Som du ser så lever gamlebilen din enda... Hehe... I feil hakk sier du... Feil hakk i innerhåndtaket? Kan ikke se at det finnes noen annet enn en mulighet til å feste disse... Hmmm: klø : Hehe, det er bra å se I innerhåndtaket skal wiren legges i et hakk, etter at du har tredd på "kroken" i håndtaket. Der er det 2 hakk som den passer i. Bare prøv å ta den ut, og sett den inn igjen, så løser det seg sikkert. Gjorde hvertfall dette på samboeren sin bil, og det fungerte perfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2007 Takk for tipset Chris... At jeg ikke så dette selv:jegerdum: Et problem mindre å bekymre seg for: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...