#1 Skrevet Oktober 17, 2007 Ei venninne av min bror har blitt påkjørt. Føreren av BMW'n mener at det er hennes skyld!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2007 Ser vel ikke sånn ut, men litt mer info hadde gjort seg;) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2007 står ho stille er det hans feil!.. offtopic...oss i helvete har detta skjedd egentlig?førstemann til pumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2007 "det er vel plass til meg i mellom her, om jeg bare legger meg nært den pumpa" Tror nok det må til en forklaring her, men slik jeg kan tenke meg det ligner det på BMW sin feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg vet ikke så mye om hva som har skjedd, men det er vel 110% sikkert at det er fører av BMW'n som er ute å "sykler" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2007 Kanskje han ble blendet av solen eller no.. Men er nok han som sliter litt ja, så lenge ikke hun rygget, og det tviler jeg vel litt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2007 Det er såpass lett som å fylle ut en skademelding, så avgjør forsikringsselskapene skyld, en veldig ryddig måte og gjøre slikt på. Siden partene som regel kan stå å krangle i evig tid uten å bli enig, den andre har jo alltid har skylden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2007 Hvordan i den villeste verden er dette mulig? Stressa da eller? Hadda jeg vært han i bmw`n hadde jeg ikke turt å krangla, bare godtatt alt å kjørt derifra Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2007 Tror det er Jet!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2007 må jo være bensinstasjonen siden de har satt pumpa akkurat der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 17, 2007 Var de redd for at det snart var tomt i tankene eller ? Hva slags bil er den andre ? Noe Hyundai/Kia-greier ? Antar BMW'n hevder at han kom fra høyre - dvs at han hevder han derfor hadde forkjørsrett. I prinsippet _kan_ han jo få rett om saken faktisk er slik. Det dere bør hevde for å "vinne" er at BMW'n kom bakfra, ikke fra siden - da man som kjent har vikeplikt for kjøretøy som kommer fra høyre - noe han sikkert vil hevde var det som skjedde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 17, 2007 Det sier vel litt når man klarer å sette oblatene så spredd på et skilt! Det følger jo t.o.m. bruksanvisning med bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 17, 2007 Hun har ikke sett i dødvinkelen at bmw en kom??? isåfall hennes feil! Skyld-deling er et mulig utfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 18, 2007 Så lenge det ikke er vitner så blir vel dette bare påststand mot påstand - ergo skyldeling. Er jo skader på hele siden av bilen hennes også.... Tror forøvrig ikke Frode var full - og han jobber i Forsikringsbransjen - så har har nok litt mer grunnlag en oss for sine uttalelser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 18, 2007 Ut fra bildene og skadene på lys bil, kan det se ut som om begge har forsøkt å komme inn til denne pumpen samtidig. Hvem som har vikeplikt inne på et slikt område kan nok være noe uklart. Det er vel relativt åpenbart at de to førerne ikke har tatt særlig hensyn til hverandre der og da. BMW-føreeren ser ut til å ha svingt unna for å unngå sammenstøtet ellers ville han ikke ha havnet over kanten rundt pumpen. Bulken i siden på lys bil er ikke stor nok til å ha "presset" BMW'n inn i pumpa. Da ville den bulken vært ganske mye større, tror jeg. Nei, her har begge kjørt framover og ikke tatt særlig hensyn, så det er ikke så helt åpenbart at den ene har så mye mer skyld enn den andre, etter mitt syn. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 18, 2007 Det sier vel litt når man klarer å sette oblatene så spredd på et skilt!Det følger jo t.o.m. bruksanvisning med bilder! Enig der, kan en ikke lese bruksanvisninger så kan en ikke kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 18, 2007 åssen pokker.... kan trådstarter forklare hva som egentlig skjedde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 18, 2007 Det er lov å bruke synet når man kjører bil. Skulle tro dette var 2 blondiner på tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 18, 2007 når skjedde dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 18, 2007 må jo være bensinstasjonen siden de har satt pumpa akkurat der... Støtter denne jeg også.. Haha... "........Hva gjorde den pumpa der da?......." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 19, 2007 Da det er skjedd på en bensinstasjon anbefaler jeg eieren av BMWen og av den lyse Hyundai\Toyota\Kia\Mazda\Ikke VAG bilen til å få tak i video av det hele... Alle bensinstasjoner har vel overvåkning av pumpene? Da leverer de inn videoen til forsikringsselskapet, og vips.. de bestemmer hvem som er skyldig=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...