20" til neste sommer , hva skal jeg velge????

Anbefalte innlegg

Har bestillt ny bil og den kommer medio Mai 2008 , har da bestemt meg for å begynne jakten på noen 20" til sommeren... Bilen er en A5 og den er Blå , omtrent som på bildet... Hva tror folket blir pent på denne bilen

Noen som vet hva disse felgene heter og tror dere det kanskje kunne blitt kult ?

Ønsker å få en del forslag her...

A5_2.jpg

NewiForged6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes den siste du postet vær veldig tøff! finnes jo så sykt mye tøft da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20" RS4 MKII i Gunmetal hadde vært perfekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er godt det er lenge til sommeren ... her er 3 til jeg har kikket litt på ...

Så får vi se hva lommeboka sier etterhvert , hva får jeg råd til liksom...

racinghart_cr_silver.jpg

racinghart_rs451_mb_fullfac.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nederste i siste posten her lignet på Leon Hardiritt (eller noe sånt...) felger...dritstilige, og meget pene på Audi, jeg har sett et par stykker med det, men da i 18 og 19"... Koster visst skjorta&ræva da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nederste i siste posten her lignet på Leon Hardiritt (eller noe sånt...) felger...dritstilige, og meget pene på Audi, jeg har sett et par stykker med det, men da i 18 og 19"... Koster visst skjorta&ræva da...

De nederste der heter Mania Racing Votex R .... leon harditt som du mener ser slik ut her i sølv/sort og gull utførelse

bugel_gold.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som liker noe utenom det vanlige.

Forte F3 signs black:

100762X.jpg

Boss 324 Chrome (en av få helchromma felger jeg liker):

100741X.jpg

Eta Beta JOFIEL X BLACk/INOX:

100757X.jpg

sato DESIRE BLACK/INOX

101288X.jpg

t.i.s M3.04 BLACK

101448X.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som liker noe utenom det vanlige.

sato DESIRE BLACK/INOX

101288X.jpg

t.i.s M3.04 BLACK

101448X.jpg

Disse var gromme. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klartemthup.gif Men prisen på de siste kan få mange til å velge andre felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ Botticelli.. Mmmmm.. Eller så kan du kjøpe mine 20" OZ Leonardo så kan jeg kjøpe Botticelli istedenfor.. *sikle*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste der du posta var rå!;)

Hvis ikke har TSW mange tøffe felger syntes jeg da, men smaken er som baken hehe

Mvh Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A6 har etter det jeg har skjønt nav med 66,6 mm, altså som Mercedes og orig innpress på ca 30! Var det jeg ble fortalt, så det er altså stikk motsatt av hva nyere Audi og VW har! De fleste har jo som kjent høyt innpress opp mot 50 og rundt der!

Men det åpner seg vel muligheter når det er mulig å bruke hjul som er bergnet på MB f eks CL

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A6 har etter det jeg har skjønt nav med 66,6 mm, altså som Mercedes og orig innpress på ca 30! Var det jeg ble fortalt, så det er altså stikk motsatt av hva nyere Audi og VW har! De fleste har jo som kjent høyt innpress opp mot 50 og rundt der!

Men det åpner seg vel muligheter når det er mulig å bruke hjul som er bergnet på MB f eks CL

Audi A5 alias... jepp hørte den har 8,5x19 ET rundt 30 som opsjon, dvs lavt offset og masse plass. Men om det er masse plass innover også vet jeg ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A5 alias... jepp hørte den har 8,5x19 ET rundt 30 som opsjon, dvs lavt offset og masse plass. Men om det er masse plass innover også vet jeg ikke...

Jepp . og den har opsjon på 9x20 felger med 265/30-20 dekk , ET på disse vet jeg ikke , men det er rund 30 tror jeg.... Min bil blir levert med 8,5x18" med 245/40-18 dekk....

Hvordan er det å få godkjent bredere dekk og felger bak i forhold til foran på denne bilen .... er jo FWD

Har lyst på litt fetere kant på bakfelgene enn de foran

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp . og den har opsjon på 9x20 felger med 265/30-20 dekk , ET på disse vet jeg ikke , men det er rund 30 tror jeg.... Min bil blir levert med 8,5x18" med 245/40-18 dekk....

Hvordan er det å få godkjent bredere dekk og felger bak i forhold til foran på denne bilen .... er jo FWD

Har lyst på litt fetere kant på bakfelgene enn de foran

Er vel ikke så lett å få godkjent bredere bakhjul/dekk/felg enn foran på VAG i det hele tatt, fordi alle bilene blir levert med samme dim foran og bak.

Men det er jo bare å sette på hjula og når tid for visning på tilsynet kommer (kanskje aldri), så har du plutselig kjørt med "6x14 ET 200" hele tida ;)

Som sagt, vet ikke hvor mye plass det er innover til felger, men 10x20 rund baut med ET rundt 35-40 skulle vel ikke være noe umulighet på A5.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med disse i 9,5x20.... på sort A5, noen som kan photoshoppe de på bilen

ozgiotto25shpx.jpg

a5sline2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.