#1 Skrevet Oktober 18, 2007 Som overskriften sier så har jeg til tider problemer med å få liv i bilen min som er en 95 model Golf 3 1,8i 90 hk. Det er nok av strøm og drivstoff. Starteren drar rundt. Hadde dette for en tid tilbake også, men det forsvant like fort som det kom. Problemet har kun oppstått når det har vært mellom 1/2 og 3/4 full tank, Ikke når tanken er full eller når det er under 1/2 tank: klø : Noen som har en ide om hva dette kan være eller noen som har vært borti noe liggnende? ALLE TIPS MOTTAS MED STOR TAKK:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2007 Kan jo være bensinpumpa ? vet jeg hadde samme problem å da klarte ikke pumpa å gi nok bensin. Punmpa gikk altså men den var helt gåen. bare et tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2007 Kan jo være bensinpumpa ? vet jeg hadde samme problem å da klarte ikke pumpa å gi nok bensin. Punmpa gikk altså men den var helt gåen. bare et tips Tanken har slått meg, men er det ikke litt rart da at den fungerer helt som den skal når det enten er mere en 3/4 full tank eller mindre en 1/2 tank: klø : Tror jeg får fylle tanken helt full igjen og se hva som skjer når den passerer 3/4 full tank neste gang:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2007 Da kom problemet tilbake. Etter å ha prøvd i 30 minutter uten hell med å få startet bilen ble det bussen på jobb i dag: bråk : Tok en rå sjangs og kjøpte nytt bensinpumperelè da den vanlige tikkelydene når jeg vridde om nøkkelen var borte. Prøvde og starte igjenn når jeg kom hjem fra jobb, men det var ikke snakk om. Tok ut det gammle releet og satte inn det nye og vips så startet bilen:tilber: Så det hele skyltes et dårlig bensinpumperelè til 350.- minus rabatt hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...