Anbefalte innlegg

tenker da på dekorstriper på fangere og ringer på dører..

Hvor kan jeg få tak i dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som "alt" annet til UrQ er vel disse ute av produksjon for lenge siden, så med mindre du er heldig og finner noen nye på eBay e.l., så er nok det enkleste å dra til et firma som driver med folie, profilering, reklame og få dem til å lage ny dekor til deg. Blir sannsynligvis mye billigere enn det ville vært å kjøpt originalt også, og kvaliteten er neppe noe dårligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker da på dekorstriper på fangere og ringer på dører..

Hvor kan jeg få tak i dette?

 

Nå er det en stund siden jeg kjøpte det (halvannet år tror jeg), men jeg bestillte det hos en merkeforhandler i sverige. Det eneste er at du må oppgi understellsnummeret på bilen for å få verifisert at du har en ekte urquattro. :)

Også er dem grisedyre... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ringer til min i sommer hos norsk audiforhandler. Ingen problem. Mener at Jan Tore Kopperud kjøpte komplett sett med striper og det hele for ikke lenge siden, så du får nok tak i enda. Men direkte billig er det vel ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er snakk om ca 1500kr for komplett sett med dekorstriper, uten ringer.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker da på dekorstriper på fangere og ringer på dører..

Hvor kan jeg få tak i dette?

 

Det er fremdeles tilgjengelig som originaldeler faktisk. Bestilte i våres et sett til min egen. Ikke direkte billig, men alle striper og ringene ligger fremdeles på sentraldelelageret til Audi i Kassel og kan bestilles hos Audi-forhadleren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke jeklig vanskelig og montere da ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.