Felgtips Jetta II, -88 modell. 8x15 m/KANT..??

Anbefalte innlegg

Kan så være. Men er uansett penere med skrudde felger kontra helstøpte, etter min mening.

Ubrukelig kommer helt an på bruken det. Jeg som har 500m med grusvei (type dårlig og hullete) ned til meg, har ikke nevneverdige problemer med å komme meg fram bare jeg plasserer meg riktig. Å kjøre lav bil er teknikk, tenking og plassering. Liker du det lavt, får du leve med eventuelle konsekvenser. Skal nevnes at min er senka 90mm, så med 14" er det lavt nok.

.

Min er like lav foran og lavere bak og har hatt ett par like lave/lavere einsere så jeg kan teknikken ;)

Er ikke sikkert trådstarter er like vant med det og/eller ønsker det like lavt (noe som etter min mening er nødvendig med 14" fordi jeg synes det ser latterlig ut med 5+cm luft i hjulbuene over dekket)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet med at du og kunne teknikken: rolleyes Det er det minste problemet. Bare noe jeg nevnte i farten når jeg ble ivrig på tastaturet.

Og er ikke sikkert trådstarter har lyst på det, nei. Med 14" må du ha mye senk og breie felger og/eller lavt innpress, hvis ikke er det ikke kledelig en 2er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Joda, jeg har hatt både en lav Golf type I og II før og kjenner til det meste om skrubbing, subbing og skraping...så vil nok ha det mest mulig kjørbart men samtidig litt lav også.

Apropo 14" så syns jeg det passer på type I. På type II derimot syns jeg hjulet blir for lite med 14" liksom.

16" som sitter på den nå er greit, selv om det subber litt i de nylakkerte framskjermene: bråk :

Men den er også et hakk for lav bak ift foran...skulle vært oppe ca 1,5-2 cm og litt stivere bak.

Hvordan kan man fikse det på en enkel måte...?

AsfaltJetta007.jpg

AsfaltJetta006.jpg

Og her er et eksempel på hull i asfalten som IKKE er hyggelig å kjøre i : gråter :

(80cm i diameter og 12 cm dypt):

AsfaltJetta001.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads K: Bilen din er lav nok ja..stakkars 16v-leppe. De er fine de skrudde LM...men saftig mye dyrere...!!

Og ja, fanger og nylakkert panser â la H-con er snart på plass: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.