#1 Skrevet Oktober 18, 2007 Hei. Skal bytte håndtak på zweiter golfen min, har kjøpt "golf 3" håndtak som skal vistnok skal passe rett på, men hvordan får jeg av de orginale? må dørdekslene inni av, eller fins det en enklere måte å fikse dette på? kan låsesylinderen flyttes over eller må det brukes de fra golf3? fulgte ikke med noe =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg bytta nettopp på min og du bare tar av dekslet på toer håndtaket og skrur ut skruen i framkant, skrur ut skruen på siden av døra og tar ut håndtaket. Låssylinderen bytter du bare over. Et tips kan være at du ser nøye etter hvordan fjæra på denne sitter før du tar den ut. Jeg kødda litt med å finne ut hvordan den skulle sitte når jeg hadde satt sammen det nye dørhåndtaket men det var ikke så vanskelig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg bytta nettopp på min og du bare tar av dekslet på toer håndtaket og skrur ut skruen i framkant, skrur ut skruen på siden av døra og tar ut håndtaket. Låssylinderen bytter du bare over. Et tips kan være at du ser nøye etter hvordan fjæra på denne sitter før du tar den ut. Jeg kødda litt med å finne ut hvordan den skulle sitte når jeg hadde satt sammen det nye dørhåndtaket men det var ikke så vanskelig;) takk for infoen men når du skrev "skrur ut skruene på siden av døra" hvor mente du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2007 og selvfølgelig møtte jeg på et problem Noen som kan hjelpe meg her? skrur jeg den skikkelig til så blir den sånn som dette: og når den er skrudd til så går det ikke å trekke i håndtaket. Når jeg ikke skrur den så hardt til følger håndtaket etter når jeg drar..hva gjør jeg galt? her er et bilde av hele: HVor kjøpte du håndtakene dine henn terje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2007 Kjøpte mine privat. Litt sprik er det på mine også men ikke så mye som hos deg. Dessuten, passe rett på er en ting men siden toer håndtaket skrues både foran og bak mens dette bare smettes på plass foran skal det mye til for at det sitter like godt som det orginale. Ser ut som du må prøve å trykke det lengre frem før du skrur til også holde det i press fremme mens du skrur til. Men du... old skool stil og treerhåndtak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 19, 2007 Kjøpte mine privat. Litt sprik er det på mine også men ikke så mye som hos deg. Dessuten, passe rett på er en ting men siden toer håndtaket skrues både foran og bak mens dette bare smettes på plass foran skal det mye til for at det sitter like godt som det orginale. Ser ut som du må prøve å trykke det lengre frem før du skrur til også holde det i press fremme mens du skrur til.Men du... old skool stil og treerhåndtak hehe..ja, veit det blir litt teit med old skool og 3'er håndtak...Men bestilte disse før jeg bestemte meg for old skool stil, men jeg har skikkelig lyst på chroma 2'er håndtak, og speil..noen som veit hvor jeg kan finne det? eller, blir kanskje litt feil det og, er ikke lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...