#1 Skrevet Oktober 18, 2007 er det mykje arbeid og legge opp ledninger til elektriske rs2 stoler i en s2 sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2008 bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2008 Neida, trengs kun + og - Jeg la bare opp med sikring rett fra batteriet i min bil og godsa i godspunktet under baksetet.. Bør gå minst like greit i din som har batteriet under baksetet (mitt sitter i bag. rommet) Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2008 Neida, trengs kun + og - Jeg la bare opp med sikring rett fra batteriet i min bil og godsa i godspunktet under baksetet..Bør gå minst like greit i din som har batteriet under baksetet (mitt sitter i bag. rommet) Ole Kristian Takk skal du ha:) mitt sitter også i bag. rommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...