#1 Skrevet Oktober 18, 2007 Dro på jobb i dag kl 6 og satt på en kolega på jobben og kom hjem 15.40 så hadde jeg hatt innbrudd !!!! Ruta var knust, døra ripette og tatt spillern min. Pioneer AVIC D3. Ringte rett til snuten og dem ga nesten bare f**** så fikk komme opp og skrive en anmeldelse. Så blir nok en del ekstrajobb nå, fucka jo kablene mine i spillern og, så blir nok og montere org spillern Orker ikke mer innbrudd... Så nå står bilen trygt i garasjen, må få tak i plast og få dekka til ruta... Bilder : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2007 taper faener.. kjørt brekkjern inn på sia der eller? passe evneveike at de greier å gjøre så mye skade bare fordi di er for IQ fattige til å få se jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2007 æhh.. kjipt.... føler med deg.. Så bilen din var på dahles se.. bilene våres står sammen der i helga.. hehe Leste på lappen som lå i ruta at det var repp etter innbrudd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2007 Synd det der... sto bilen "gjemt", eller godt synlig? Alarm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...