#1 Skrevet Oktober 18, 2007 Det er ikke noen som er interesert i en jetta som og gått 155000km . Jeg er eier 2 på bilen og har hatt den siden jeg fikk sertifikat og har kvitto på "alt" siden bilen var ny. Den ble fikset for to år siden. http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=2219 Om ineresert så RING meg PÅ tlf + 47 91 60 25 28 Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 18, 2007 synd du ikje hadde lagt deinnan ut før ei lita uka sia, har akkurat kjøpt mæ arbeidsbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2007 Pris ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2007 fått solgt jettaen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2007 Nei den er ikke solgt ennå Om du er interesert så bare ring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2007 ka du hadde tenkt dæ i pris ? innbytte på en strøken fiesta 1.1 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2007 men JEG er FAN IKKE IDIOT heller. Så nei jeg tar ikke innbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 8, 2007 hehe.. va nu meint som en spøk då men pris ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...