s2 aby ledningnett i 80 -92 problemer...

Anbefalte innlegg

heisan, driver å kobler på s2 ledningsnett i min audi 80 2,3q

Har kobla det meste inni bilen men mangler;

En rød avlang kabel på førersiden går sammen nesten sammen med den svarte pluggen på bildet(som jeg finner) men kan ikke finne denne røde. Finnes ikke denne må kansje til å klippe litt?

En kontakt til et relee fant flere relee som passa... men kobla ikke vekk noen når jeg tok ut det gamle motornettet..

På passasjer siden fant var det to kontakter jeg ikke fant plass til går ved den feite kabelen til hjernen

Kjempe takknemlig vist noen har innspill..

beklager å lage mange forsjellige tråder som kan virke like... Men er jo masse hjelp på forumet her!!:)

Picture-0119_resize.jpg

Picture-0123_resize.jpg

Picture-0124_resize.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den til høyre på nederste bildet ligger løst i bilen min og.. lå inne i gjennomføringen til døra..

den sorte kontakten øverst skal vel i sikringsboksen om jeg husker rett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den til høyre på nederste bildet ligger løst i bilen min og.. lå inne i gjennomføringen til døra..

den sorte kontakten øverst skal vel i sikringsboksen om jeg husker rett..

sorte kontekten på øverste bildet har jeg, ikke noe problem(ligger forsåvidt ikke i boksen) den røde som jeg ikke vet hvor skal

den som går inn i gjennomføringa til døra gåt inn til den høyde føleren eller den ligger rett ned fra gjennomføringa...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter att høydeføleren min er koblet til ligger det fremdeles en slik sort kontakt løst.. det samme gjelder den røde kontakta.. løs hos meg og.. mener det skal en slik type kontakt på sikringsboksen.. men den er vel kanskje litt kortere og brun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter att høydeføleren min er koblet til ligger det fremdeles en slik sort kontakt løst.. det samme gjelder den røde kontakta.. løs hos meg og.. mener det skal en slik type kontakt på sikringsboksen.. men den er vel kanskje litt kortere og brun

okei, har bytta masse på sikringsboksen(selfølgelig) Så røde kontakten ligger løs på din og ja... aby eller 3b du har? hva gjorde du med den gule relee kontakten da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke gul men brun slik kontakt.. på denne satt det ett langt(høyt) rele.. vanskelig å svare.. men dette er vel eneste relekontakta på motornettet right? har 3b jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke gul men brun slik kontakt.. på denne satt det ett langt(høyt) rele.. vanskelig å svare.. men dette er vel eneste relekontakta på motornettet right? har 3b jeg..

langt høyt relee ja.. det hjelper jo endel da... stemmer att det er eneste på motornettet ja. Finner kansje det i familie albummet. Må få innstalert det igjen. Er vel samme relee på s6 nettet så kan jo sikkert bare ta det! Regner jeg med...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er bare ett av det.. er nok likt ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske sikker på den releholderen er til releet til kjølevannspumpen til etterkjøling av turboen. Skal sitte i releholderen på venstre side.

langt høyt relee ja.. det hjelper jo endel da... stemmer att det er eneste på motornettet ja. Finner kansje det i familie albummet. Må få innstalert det igjen. Er vel samme relee på s6 nettet så kan jo sikkert bare ta det! Regner jeg med...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nederste k0ntaktene ser ut som diagnosekontakter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den røde øverst kan du bare hoppe over, den er til Høyttalerene til radioen. De nederste er diagnosekontaktene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

diagnose kontaktene henger vel ikke helt borti ved passasjersiden? (ser boksen baki der og den er vel på passasjer siden) de diagnosekontaktene er vel også ennå litt mindre med slike rare spor i på siden.. ikke slike klips?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nederste k0ntaktene ser ut som diagnosekontakter

nei diagnose kontaktene er kobla, disse er det lang ledning på, og går forbi den feite til hjernen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vel den svarte på det nederste bildet styrestrømmen reeleet som styrer lyset i de tre ekstrainstrumentene, ser det ut til. Enten det eller til diffkartet på diffbryteren..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vel den svarte på det nederste bildet styrestrømmen reeleet som styrer lyset i de tre ekstrainstrumentene, ser det ut til. Enten det eller til diffkartet på diffbryteren..

Det kan være, har ikke instrumentene enda men er på vei, diff bryteren har jeg ikke sett på engang...

Større problem er at noen av koblingene i nettet mangler, kontakt på føleren oppå innsuget og til n75 ventilen er borte... har ikke fått sett mye på det, men regner med jeg må splitte nette og håpe på at jeg finner stubbene et sted...Trodde jeg skulle få det ferdig nå jeg: gråter : men men... går seg nok til.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorte kontekten på øverste bildet har jeg, ikke noe problem(ligger forsåvidt ikke i boksen) den røde som jeg ikke vet hvor skal

den som går inn i gjennomføringa til døra gåt inn til den høyde føleren eller den ligger rett ned fra gjennomføringa...

hva fant du at den sorte var til, sa du? Driver og kobler ett 3b-nett i en 90q, og finner ikke ut hvor den skal..

Den brune med to plugger på som lignet på diagnosekontakten er forresten til oljetemp og oljetrykk i ekstrainstrument..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva fant du at den sorte var til, sa du? Driver og kobler ett 3b-nett i en 90q, og finner ikke ut hvor den skal..

Den brune med to plugger på som lignet på diagnosekontakten er forresten til oljetemp og oljetrykk i ekstrainstrument..

Den sorte lagg løst inn under sikringsboksen... kobla den fra det gamle motornettet så regnte med at det stemte...

oljetemp og trykk ja! kjempeflott.. ikke rart jeg ikke fant det når jeg ikke har det enda:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har eller vet om det finnes noen oversikt for hva som skal kobles hvor? eventuelt fargekodene på pluggene som skal gå til diverse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.